برنامه های هفته جوان استان قم تشریح شد

۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۳:۵۲:۰۴
کد خبر: ۷۰۰۱۱۰
برنامه های هفته جوان استان قم تشریح شد
معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان قم به تشریح برنامه های هفته جوان استان قم پرداخت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، پارسانیا امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص برنامه های اداره کل ورزش و جوانان در هفته جوان عنوان کرد: هفته جوان از 8اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و تا 15 اردیبهشت ماه ادامه دارد که برنامه های متنوع و مفرح برای این هفته در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه برنامه های هفته جوان در استان قم زودتر آغاز خواهد شد، گفت: شروع برنامه های هفته جوان در استان قم از 5اردیبهشت ماه است و در این روز مهندس تندگویان معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان با علما و شخصیت های علمی و مذهبی و همچنین با سازمان های مردم نهاد دیدار و گفت‌وگو می‌کند.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان قم بیان کرد: همچنین نمایشگاه توانمندی سمن ها در ۱۵غرفه در 6اردیبهشت ماه آغاز بکار می‌کند که در این نمایشگاه توانمندی و دستاورد سمن ها و سازمان های مردم نهاد در حوزه جوانان در معرض بازدید عموم قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: همچنین مراسم تجلیل از جوانان برتر استان در قسمتی از جشنواره حضرت علی اکبر(ع) در 6اردیبهشت ماه در ورزشگاه شهید حیدریان برگزار می‌شود؛ دستگاه ها و سازمان‌ها جوانان نخبه خودر را در 18محور معرفی کردند و همچنین از طریق سایت امکان ثبت نام وجود داشت که داوری نهایی امروز برگزار‌ می‌شود و 18 جوان در روز جشنواره مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

پارسانیا افزود: حضور دسته جمعی جوانان در حرم مطهر و برگزاری آیین خطبه خوانی در روز میلاد حضرت علی اکبر(ع) و همچنین برپایی نمایشگاه نقاشی و پوستر از 5 اردیبهشت‌ماه در خانه جوان، از دیگر برنامه اداره کل ورزش و جوانان برای این هفته است؛

وی اظهار کرد یادواره ملی شهدای مدافع حرم با حضور نمایندگان خانواده شهدای لشکر فاطمیون، زینبیون و شهدای مدافع حرم در سراسر کشور با حضور مسئولین کشوری برای اولین بار به صورت ملی در 13اردیبهشت‌ماه در مرکز فقهی ائمه اطهار برگزار می‌شود و سعی داریم سردار قاسم سلیمانی نیز در این مراسم به عنوان مهمان ویژه حضور داشته باشد.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان قم ادامه داد:  همچنین در این مراسم، افتتاحیه جشنواره ملی شهدای مدافع حرم در ۱۰رشته افتتاح، و در نیمه دوم سال ۹۷ اختتامیه آن برگزار می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز