تولیت مسجد مقدس جمکران مطرح کرد

تاکید بزرگان دینی بر ارتقاء معرفت زائران مسجد مقدس جمکران

۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۱:۰۵:۰۷
کد خبر: ۷۰۰۸۳۵
تاکید بزرگان دینی بر ارتقاء معرفت زائران مسجد مقدس جمکران
تولیت مسجد مقدس جمکران با اشاره به تاکید بزرگان دینی بر ارتقاء معرفت زائران مسجد مقدس جمکران، راه اندازی موزه دین و دنیا را گامی در تحقق این مهم عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان در مراسم افتتاح موزه دین و دنیا که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با اشاره به اینکه بزرگان دینی تاکید بر افزایش بار معرفتی زائران در مسجد مقدس جمکران داشته اند، بیان کرد: راه اندازی موزه دین و دنیا گامی در راستای ارتقاء فهم معرفتی زائران مسجد مقدس جمکران است.

وی با بیان اینکه در این موزه نسبت به ارائه آثار بزرگان دینی، احکام و معارف و همچنین تاریخ اسلام توجه شده است، گفت: برای ارائه بار محتوایی از قالب هنرهای تجسمی استفاده شده است و در این موزه به ابواب فقهی توجه شده است.

تولیت مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه احکام دینی در قالب‌های هنری قابلیت فهم بیشتری دارد، بیان کرد: در موزه دین و دنیا موضوعات و مسائل برای سنین مختلف پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه توفیقات نظام اسلامی ثمره مرجعیت، ولایت و هدایت‌های مقام معظم رهبری است، گفت: پیشرفت‌هایی که امروز کشور آن را تجربه می کند ثمره حسن توجه حضرت ولیعصر(عج) به این نظام است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز