استاندار قم:

حقایق دفاع مقدس در روایت گری راهیان نور تبیین شود

۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۱:۰۷:۲۹
کد خبر: ۷۰۰۸۳۸
حقایق دفاع مقدس در روایت گری راهیان نور تبیین شود
استاندار قم با بیان اینکه در روایت گری راهیان نور باید حقیقت دفاع مقدس گفته شود، گفت: باید روایت گری راهیان نور توسط ایثارگران دوران دفاع مقدس صورت بگیرد که این شیوه تاثیر بیشتری بر مخاطب می‌گذارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید مهدی صادقی در مراسم تقدیر از دست اندرکاران ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر و راهیان نور استان قم در تالار معصومیه فرمانداری قم با اشاره به برنامه راهیان نور اظهار کرد: این برنامه یک برنامه ملی است که می‌تواند تاثیر زیادی بر مردم بگذارد، برنامه راهیان نور هر سال بهتر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: باید در روایت گری راهیان نور، حقیقت دفاع مقدس گفته شود، باید روایت گری راهیان نور توسط ایثارگران دوران دفاع مقدس صورت بگیرد که این شیوه تاثیر بیشتری بر مخاطب می‌گذارد، شرکت نوجوانان و جوانان در برنامه راهیان نور اهمیت زیادی دارد و باید کیفیت این برنامه را ارتقا بدهیم.

استاندار قم افزود: باید به دنبال شرکت هر چه بیشتر سفر اولی‌ها در برنامه راهیان نور باشیم، برنامه‌های فرهنگی راهیان نور می‌تواند در وجود زائرین مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس تاثیر ماندگاری داشته باشد.

صادقی خدمت به زائرین حضرت معصومه(س) را افتخار مردم استان قم دانست و تصریح کرد: این استان در طول سال میزبان بسیاری از علاقه مندان به اهل‌بیت(ع) است و مردم قم باید این افتخار را برای خود حفظ کنند.

وی ادامه داد: شاهد تلاش‌ دستگاه‌های مختلف استان قم در خدمت به زائرین در ایام نوروز بودیم، مدیران و نیروهای این دستگاه‌ها با علاقه مندی بالایی به وظایف خود عمل کردند.

استاندار قم افزود: نیمه شعبان را در پیش روی خود داریم و دستگاه‌های مختلف استان برای خدمت رسانی به زائرین مسجد مقدس جمکران آماده هستند.

صادقی با اشاره به تشکیل کارگروه ملی سازگار با کم آبی اظهار کرد: این کارگروه با حضور مدیران وزارتخانه‌های مختلف شکل گرفته است، موضوع مهم سیاست گذاری برای سازگاری با مساله کم آبی در کشور است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: استان قم یک استان کم آب است که تنش آبی دارد و کارگروه سازگاری با کم آبی در استان قم شکل گرفته است و این کارگروه تلاش می‌کند تا مصرف آب را در استان بهینه کند، باید منابع آب را در قم برای آیندگان حفظ کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز