معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم:

زمان اقامت زائرین در قم به ۴۰ ساعت رسید

۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۱:۰۸:۱۹
کد خبر: ۷۰۰۸۳۹
زمان اقامت زائرین در قم به ۴۰ ساعت رسید
معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم گفت: امسال میانگین زمان ماندگاری زائرین در ایام نوروز در استان حدود 40 ساعت بود که نسبت به سال گذشته رشد داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، یونس عالی پور در مراسم تقدیر از دست اندرکاران ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر و راهیان نور استان قم در تالار معصومیه فرمانداری قم با اشاره به میزان ورود خودروها به شهر قم در ایام نوروز اظهار کرد: در این ایام بیش از سه میلیون خودرو وارد این شهر شد و هزاران نفر در شهر قم وظیفه میزبانی از زائرین را بر عهده داشتند.

وی ادامه داد: باید برای مشکل پارکینگ در شهر قم فکر اساسی شود، کمبود پارکینگ گلایه اساسی زائرین بود.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم افزود: امسال میانگین زمان ماندگاری زائرین در ایام نوروز در استان حدود 40 ساعت بود که نسبت به سال گذشته رشد داشت. برنامه‌های فرهنگی در حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران در تعطیلات نوروزی بی نظیر بود.

عالی پور ارتقاء بهره وری در خدمت رسانی به زائرین در شهر قم را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: ستاد راهیان نور فعالیت خودش را از پیش از ایام نوروز آغاز کرد و راهیان نور جنوب را در تعطیلات نوروزی داشتیم، اعزام راهیان نور غرب هم از فردا شروع می‌شود و اقدامات سپاه پاسداران در این زمینه بی نظیر بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز