اعزام ۱۷ هزار نفر از مردم استان قم به سفر راهیان نور

۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۱:۰۹:۱۸
کد خبر: ۷۰۰۸۴۱
اعزام ۱۷ هزار نفر از مردم استان قم به سفر راهیان نور
معاون اجرایی سپاه استان قم گفت: سال گذشته 17 هزار نفر از مردم استان را در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام کردیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، ستار احمدوند  در مراسم تقدیر از دست اندرکاران ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر و راهیان نور استان قم در تالار معصومیه فرمانداری قم با اشاره به برنامه راهیان نور استان قم اظهار کرد: سال گذشته 17 هزار نفر از مردم استان را در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام کردیم، این اعزام‌ها از اردیبهشت ماه سال 96 آغاز شد.

وی ادامه داد: سه هزار و 86 نفر از مردم استان قم در فصل تابستان سال گذشته به سرزمین های نور غرب و شمال غرب رفتند، همچنین در فصل پاییز سال 96 هم شاهد اعزام پنج هزار و 362 دانش آموز پسر و دختر به سرزمین های نور جنوب بودیم و در سال 96، دو هزار و 96 نفر دانشجو هم از استان قم به راهیان نور اعزام شدند.

معاون اجرایی سپاه استان قم افزود: علاوه دانش آموزان، دانشجویان و اقشار خاص دیگر، 9 هزار و 26 نفر از مردم قم به سرزمین های نور اعزام شدند. هزار و 200 نفر از مردم استان با 600 خودرو در قالب کاروان خودرویی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب رفتند که نشان از علاقه مردم قم به فرهنگ ایثار و شهادت دارد.

احمدوند با اشاره به برنامه‌های فرهنگی برنامه راهیان نور اظهار کرد: همراه با کاروان‌های راهیان نور، راوی، مداح و روحانی اعزام شدند، در هر کاروان یک مدیر مجرب، یک روحانی، یک راوی و یک همیار پلیس وجود داشت تا ایمنی را در کاروان‌ها داشته باشیم، همچنین تعدادی از پرستارهای استان قم همراه با آمبولانس با کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به جمعیت یک میلیون و 200 هزار نفری استان قم باید جمعیت بیشتری از مردم استان در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز