معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم خبر داد

۳۷ سازمان مردم نهاد جوانان در قم فعال است

۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۲:۱۱:۲۴
کد خبر: ۷۰۱۱۰۲
۳۷ سازمان مردم نهاد جوانان در قم فعال است
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: 37 سازمان مردم نهاد جوانان در قالب 10 هزار تن در این استان مشغول به فعالیت هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، علی پارسانیا در نشست صمیمی معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اعضا و دبیران سازمان های مردم نهاد استان قم اظهار داشت: این تشکل ها در حوزه های مختلف علمی و پژوهشی، آموزشی، ازدواج، خانواده، سبک زندگی، شهدا، کارآفرینی، اوقات فراغت و سایر موارد فعالیت می کنند.

وی افزود: طبق درخواست ها تا پایان سال جاری تعداد سازمان های مردم نهاد قم به 40 تشکل خواهد رسید.

وی با بیان این که توسعه کمی و کیفی سازمان های مردم نهاد را با جدیت پیگیری می کنیم گفت: یکی از وظایف اداره کل ورزش و جوانان قم، ارتقای سطح مشارکت سازمان های مردم نهاد در مسائل مختلف فرهنگی، اجتماعی و توانمندسازی آنان به عنوان مدیران آینده ساز است.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان قم ادامه داد: سال گذشته از 96 طرح سازمان های مردم نهاد در حوزه های مختلف حمایت های مادی و معنوی انجام و 2 دوره توانمندسازی در راستای تقویت طرح ها برگزار شد.

وی با اشاره به حمایت از کارآفرینان در استان قم گفت: طبق تفاهمنامه همکاری وزارت ورزش و جوانان با صندوق کارآفرینی امید و اجرای آن در سطح استان ها، در سال جاری طرح های حوزه کارآفرینی مورد حمایت قرار گرفته و تسهیلات اعطا می شود.

پارسانیا تاکید کرد: این تسهیلات برای کارآفرینی در حوزه سازمان های مردم نهاد اختصاص یافته است تا طرح ها به مرحله عملیاتی و اجرایی برسد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در سال جاری در حوزه های کارآفرینی، اشتغال، ازدواج، خانواده و پیشگیری از آسیب های اجتماعی دوره های آموزشی پیش بینی شده است تا اجرایی شود.

وی، تولید آثار فرهنگی و هنری از جمله تولید 10 تئاتر، پنج تئاتر خیابانی، 14 بسته آموزشی و فرهنگی، 2 مجموعه نمایشگاهی، سه مورد مستند و سایر موارد را از جمله مباحث تولیدی سازمان های مردم نهاد استان قم عنوان کرد.

محمد مهدی تندگویان معاون امور ساماندهی جوانان وزارت ورزش و جوانان در سفر 2 روزه به استان قم، علاوه بر دیدار و گفت و گو با شماری از مراجع تقلید و علما، در برنامه ها و نشست های مختلف شرکت می کند. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز