استاندار قم مطرح کرد

لزوم هماهنگی دستگاه‌های مختلف قم برای برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت

۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۲:۲۲:۴۶
کد خبر: ۷۰۱۱۰۶
لزوم هماهنگی دستگاه‌های مختلف قم برای برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت
استاندار قم گفت: باید دستگاه‌های مختلف استان برای برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت هماهنگی داشته باشند تا بتوانند این برنامه‌ها را با قوت برگزار کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید مهدی صادقی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به لزوم توجه به جوانان اظهار کرد: باید درک درستی از جوانان داشته باشیم، نشاط تنها شادی ظاهری نیست، بلکه رضایتمندی در وجود انسان، نشاط است.

وی ادامه داد: باید با اعتبارات موجود، بهترین برنامه‌ها را برای جوانان داشته باشیم، حتی اگر پول هم نداریم، باید به جوانان به خصوص در فضای خانواده محبت کنیم، باور جوانان باید از فضای خانواده شکل بگیرد.

استاندار قم افزود: باید در جایگاه خودمان نگاه صحیح را به جوانان داشته باشیم و معرفت لازم را نسبت به آن‌ها کسب کنیم، تاکنون از همه اختیارات و امکانات برای حل مشکلات جوانان استفاده نکردیم، اگر ارتباطات عمیقی با جوانان داشته باشیم، مشکلات بسیار کمتر خواهد شد.

صادقی با اشاره به لزوم تلاش برای ازدواج مجدد زوجین جدا شده در استان قم اظهار کرد: باید مدیران دستگاه‌های مختلف این تلاش را از مجموعه خودشان شروع کنند، مدیران نباید به این مساله بی توجه باشند، این مدیران می‌توانند از ظرفیت سازمان بهزیستی و کمیته در این زمینه استفاده کنند.

وی ادامه داد: باید دستگاه‌های مختلف استان برای برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت هماهنگی داشته باشند تا بتوانند این برنامه‌ها را با قوت برگزار کنند.

استاندار قم در پایان خاطرنشان کرد: کارگروه سازگاری با کم آبی در استان شکل گرفته است، سازگاری با کم آبی موضوع مهمی است، تامین منابع جدید آب برای قم دیگر ممکن نیست و باید به دنبال مدیریت بهینه مصرف آب در استان باشیم تا ذخایر آب را برای آیندگان نگاه داریم.

نظر شما