استاندار قم خبر داد

تدوین سند سرمایه گذاری، تولید و اشتغال در استان قم

۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۱:۴۶:۵۲
کد خبر: ۷۰۱۲۲۱
تدوین سند سرمایه گذاری، تولید و اشتغال در استان قم
استاندار قم از تدوین سند سرمایه گذاری، تولید و اشتغال در استان قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید مهدی صادقی امروز در همایش تجلیل از نخبگان جامعه کار و تلاش استان قم در سالن همایش‌های شهرداری با اشاره به ویژگی‌های کارگران اظهار کرد: کارگران قشر مظلومی هستند که در رشد و توسعه کشور نقش دارند، در استان قم با توجه به سیاست‌های دولت و شعارهای سال برای حمایت از کارگران تلاش کردیم.

وی ادامه داد: برای اینکه اشتغال باشد، باید تولید صورت بگیرد و تولید هم نیازمند سرمایه گذاری است، باید قوانین مزاحم را از پیش روی سرمایه گذاران برداریم، شرایط داخلی و بین المللی در چند سال اخیر مشکلات را برای تولیدکنندگان مضاعف کرده است.

استاندار قم افزود: توانستیم که سند سرمایه گذاری، تولید و اشتغال را در استان تدوین کنیم، امیدوارم که با تلاش‌های مدیران استان قم بتوانیم که این سند را اجرایی کنیم.

صادقی با اشاره به ضرورت ارتقاء معیشت کارگران استان قم اظهار کرد: برای ارتقاء معیشت کارگران استان تلاش می‌کنم، امیدوارم که سفر مدیران وزارت کار به استان ادامه پیدا کند و این سفرها ثمراتی را برای کارگران قمی داشته باشد.

در ادامه این مراسم با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سند سرمایه گذاری، تولید و اشتغال استان قم رونمایی شد و از تعدادی از کارگران استان قم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز