معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم مطرح کرد

حضور ۱۲۰ امدادگر در مسجد مقدس جمکران در ایام نیمه شعبان

۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۰:۰۳:۲۵
کد خبر: ۷۰۲۱۴۵
حضور ۱۲۰ امدادگر در مسجد مقدس جمکران در ایام نیمه شعبان
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم گفت: در ایام نیمه شعبان 120 نیروی امدادگر جمعیت هلال احمر مسجد مقدس جمکران در داخل مسجد مقدس جمکران حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، محمدرضا بهرامی در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران با اشاره به امداد رسانی جمعیت هلال احمر به زائرین مسجد مقدس جمکران در ایام نیمه شعبان اظهار کرد: 24 اکیپ مستقر و سیار در محورهای مواصلاتی ورودی‌های شهر و مسجد مقدس جمکران داریم، همچنین چهار اکیپ مستقر در صحن اصلی مسجد مقدس جمکران خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در ایام نیمه شعبان 120 نیروی امدادگر جمعیت هلال احمر مسجد مقدس جمکران در داخل مسجد مقدس جمکران حضور دارند، همچنین در ورودی‌های این مسجد در آن ایام، اکیپ ثابت جمعیت هلال احمر شامل پزشک و پرستار خواهیم داشت.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم افزود: بالگرد امدادی این جمعیت در ایام نیمه شعبان در استان مستقر است و در صورت نیاز آمادگی انتقال مصدومین با بالگرد به مراکز درمانی وجود دارد.

احمد پوربافرانی در بخش دیگری از این جلسه با اشاره به حضور عوامل راهنمایی و رانندگی در مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: این عوامل به مناسبت نیمه شعبان از صبح سه شنبه هفته جاری پیرامون این مکان مقدس حضور پیدا می‌کنند، ولی از ظهر سه شنبه با توجه به حجم ترافیک، محدودیت‌های ترافیکی در اطراف مسجد مقدس جمکران اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم ادامه داد: در ایام نیمه شعبان محدودیتی برای خودروهای امدادی و انتظامی در پیرامون مسجد مقدس جمکران اعمال نمی‌شود، اعضای دستگاه‌های مختلف برای آمدن به مسجد مقدس جمکران مجوز بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش حجم پارکینگ‌های مسجد مقدس جمکران در ایام نیمه شعبان امسال وضعیت بهتری را نسبت به سال‌های گذشته خواهیم داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز