کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان قم برگزار شد

۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۳:۲۴:۱۱
کد خبر: ۷۰۲۲۸۵
کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان قم برگزار شد
کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان قم با حضور معاون استاندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، این کارگروه امروز با حضور مهندس جمالی معاون استاندار و دکتر ایرانی خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم و جمعی از مدیران استان در سالن شهید مطهری دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد.

دکتر ایرانی خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در این جلسه گفت: موضوع اصلی ما نباید موضوع درمان باشد، بلکه باید دغدغه ما مسائل بهداشتی و توجه به این امر مهم و اساسی باشد.

وی عنوان داشت: هر چه برای امر پیشگیری هزینه کنیم، مناسب است و باید همواره در راستای ترویج سلامت جامعه کوشیده و مباحث بهداشتی را گسترش دهیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم به ظرفیت رسانه‌ها اشاره کرد و گفت: باید رسانه‌ها در این زمینه کمک کنند و اجازه ندهند که آسیب‌های بهداشتی و مخاطرات آن گریبان گیر جامعه شود.

احد جمالی معاون استاندار قم نیز در این جلسه به لزوم توجه به امر سلامت و بهداشت اشاره کرد و گفت: باید در این زمینه به هر میزان که می‌توانیم فعالیت کنیم و باید بدانیم که شورونشاط فردی و اجتماعی درگرو توجه به بهداشت و سلامت است.

وی ابراز داشت: بهداشت و سلامت باید در اولویت باشد و بعدازآن به فکر درمان باشیم و بدانیم که اگر توجه به بهداشت در اولویت قرار گیرد، بسیاری از مشکلات ما برطرف خواهد شد.

معاون استاندار قم به لزوم نظارت‌های بهداشتی اشاره کرد و گفت: در این زمینه باید تخصصی وارد عمل شد و از نظارت‌های موازی جلوگیری کرد، نظارت‌ها باید با شاخص‌های ملی بوده و سلیقه‌ای عمل نشود.

در این جلسه بر نظارت و کنترل مرغداری‌ها و فراورده‌های گوشتی تأکید و بر روند بازدید و نظارت‌های بهداشتی تأکید شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز