آیت‌الله سبحانی:

فکری برای افزایش کیفیت نان شود

۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۰۹:۳۷:۴۵
کد خبر: ۷۰۲۵۵۷
فکری برای افزایش کیفیت نان شود
یکی از مراجع تقلید گفت:‌ لازم است علت این بی‌کیفیتی نان بررسی شود در دوران گذشته کیفیت نان‌ها بهتر بود به طوری که در ماندگاری آنها تأثیر داشت ولی اکنون نان‌ها را پس از مدت کوتاهی نمی‌توان مصرف کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت‌‌الله جعفر سبحانی در دیدار نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی اظهار کرد: در احادیث ذکر شده کسانی که از نعمت آب و خاک برخوردار هستند ولی برای تأمین مایحتاج خود به دیگران نیازمند هستند از رحمت خداوند دور می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: کشور ایران دارای منابع فراوانی است که لازم است با بهره‌گیری از آنها زمینه خودکفایی هر چه بیشتر را فراهم کنیم و جامعه به سوی بی‌نیازی هدایت شود.

این مرجع تقلید با بیان اینکه خودکفایی و صادرات گندم و جو از دستاوردهای انقلاب است گفت:‌ وزارت جهاد کشاورزی در زمینه تأمین مواد غذایی برای مردم عهده‌دار وظیفه سنگینی است که سلامت بدن را تضمین می‌کند مانند کتاب که به سلامت فکر و روح کمک می‌کند.

 وی ضمن ابراز نارضایتی از کیفیت نان گفت: لازم است علت این بی‌کیفیتی نان بررسی شود در دوران گذشته کیفیت نان‌ها بهتر بود به طوری که در ماندگاری آنها تأثیر داشت ولی اکنون نان‌ها را پس از مدت زمان کوتاهی نمی‌توان مصرف کرد.

آیت‌الله سبحانی خاطرنشان کرد: بی‌کیفیتی نان ضایعات آن را افزایش می‌دهد بنابراین لازم است برنامه‌ریزی لازم انجام شود تا از ضایعات نان جلوگیری شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز