فرمانده انتظامی استان قم خبر داد

کشف ۵۰ میلیاردی اموال مسروقه در پی انهدام ۴ باند سرقت در قم

۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۹:۴۴:۵۴
کد خبر: ۷۰۴۷۶۸
کشف ۵۰ میلیاردی اموال مسروقه در پی انهدام ۴ باند سرقت در قم
فرمانده انتظامی استان از انهدام 4 باند سرقت و کشف بیش از 50 میلیارد ریال اموال مسروقه در قم خبر داد و گفت: متهمان در تحقیقات پلیس آگاهی به 100 فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم سردار  کاظم مجتبایی اظهار کرد: طی 2 هفته گذشته با تلاش و مجاهدت‌های همکاران در پلیس آگاهی استان چهار باند سرقت خودرو، منزل، کیف قاپی و مغازه در سطح شهرستان قم شناسایی و متلاشی شدند.

وی با بیان اینکه اعضای این 4 باند 15 نفر و بین 2 تا 10 فقره سابقه دارند، گفت: متهمان طی تحقیقات صورت گرفته در مجموع به 100 فقره سرقت به ارزش بیش از 50 میلیارد ریال اعتراف کردند بنابراین تلاش بر این است تا هرچه سریعتر این اموال شناسایی و تحویل مالباختگان شود.

فرمانده انتظامی استان قم با تاکید بر اینکه تمرکز پلیس در سال 97 مبتنی بر پیشگیری از جرم، حذف بستر جرم و استمرار کشف اموال مسروقه خواهد بود، اهتمام بیش از پیش نسبت به آموزش شهروندان و همچنین سه ضلع افزایش تلاش‌ها، بهره گیری از روندهای اجتماعی و اقتدار را در توفیقات پلیس مهم ارزیابی کرد.

مجتبایی با بیان این که کماکان دقت مردم در حفاظت از اموال شان در اولویت قرار دارد، گفت: پلیس با استعداد حرفه ای و تعامل خوب با دستگاه قضائی با جدیت هرچه بیشتر برای مقابله با جرایم تلاش خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان قم لازمه ایجاد امنیت فراگیر را همکاری و احساس مسؤولیت دستگاه‌ها دانست و گفت: یکی از مأموریت‌های پلیس مسؤول سازی سایر دستگاه‌هاست که امیدوارم در سال 97 این مهم گسترش یافته تا از توان جمعی برای کنترل سرقت استفاده و این هم آوردی منجر به یک امنیت اجتماعی و عمومی در سطح استان شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز