رئیس شورای شهر قم تاکید کرد

لزوم تخصیص پساب شهری برای توسعه فضای سبز

۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۹:۵۱:۰۳
کد خبر: ۷۰۴۷۸۰
لزوم تخصیص پساب شهری برای توسعه فضای سبز
رئیس شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه شورا این انتظار را دارد که پساب با قیمت نازل به شهرداری فروخته شود گفت: این پساب مورد نیاز شهر برای توسعه فضای سبز است و شورا در قبال کمک در رفع مشکل پردیسان نیازمند این مشارکت است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، عبدالله جلالی در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که با حضور سیدمرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با تاکید بر اینکه شورا این انتظار را دارد که پساب با قیمت نازل به شهرداری فروخته شود گفت: این پساب مورد نیاز شهر برای توسعه فضای سبز است و شورا در قبال کمک در رفع مشکل پردیسان نیازمند این مشارکت است.

وی با اشاره به ضرورت حمایت نمایندگان مجلس از پروژه رفع مشکل فاضلاب پردیسان و اقداماتی که در این زمینه صورت گرفته است افزود: منافع عمومی و اجتماعی پروژه رفع مشکل فاضلاب پردیسان بسیار زیاد است و دریافت این رقم ناچیز نیز تاثیر زیادی در زندگی مردم ندارد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: اخیرا بحث سهم شهر از ارزش افزوده مطرح است و در قانون نیز به نسبت جمعیت شهری و روستایی سهم 88 درصد برای شهر لحاظ شده است.

وی گفت: انتظار ما این است که با توجه به اینکه این امر باید در شورای برنامه‌ریزی اتفاق افتد اجرایی شود؛ اگر این قانون به نسبت جمعیت شهری و روستایی عملیاتی شود سهم روستاییان سه برابر سرانه شهری خواهد بود که به عدالت نزدیک است و مصوبه مجلس نیز برای تعادل بخشی و تنظیم عدالت این مصوبه را داشته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز