کسب رتبه نخست قم در ساماندهی برنامه‌های اوقاف فراغت جوانان

۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۰۹:۵۴:۱۷
کد خبر: ۷۰۶۱۳۷
کسب رتبه نخست قم در ساماندهی برنامه‌های اوقاف فراغت جوانان
مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان قم گفت: استان قم در ساماندهی برنامه‌های اوقاف فراغت ویژه جوانان رتبه نخست کشوری را دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از  قم، محمد گل‌ فشان  با اشاره به هفته هلال احمر عنوان کرد: جمعیت هلال احمر نهادی مردمی و غیر وابسته به دولت است که خدمات مختلفی را ارائه می کند.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان قم افزود: جمعیت هلال احمر ایران با فعالیت ها و اقدامات خود در میان چند کشور نخست جهان در ارائه خدمات بشر دوستانه مطرح است.

وی تصریح کرد: این نهاد مردمی در بخش های مختلفی به ارائه خدمت می پردازد که از آن جمله خدمت رسانی به معلولان و جانبازان در مرکز توان ‌بخشی جمعیت هلال‌احمر است.

گل‌ فشان افزود:همچنین برنامه‌ های ویژه‌ ای پیرامون اوقات فراغت جوانان اجرایی کرده ایم به طوری که استان قم در ساماندهی برنامه‌های اوقاف فراغت ویژه جوانان رتبه نخست کشوری را دارد.

وی بیان کرد:با توجه به اینکه ایران جز 10 کشور حادثه خیز جهان می باشد که در راس آن زلزله قرار دارد آموزش های راهبردی در جهت کاهش تلفات در دستور کار هلال احمر است.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان قم یادآور شد: یکی از حوادث تلخ در سال گذشته زلزله غرب کشور و کرمانشاه می باشد که مردم ایران کمک های خوبی را به آسیب دیدگان ارائه دادند.

وی گفت: مردم قم در حدود 70 میلیارد تومان از طریق جمعیت هلال‌احمر به مردم زلزله‌ زده کرمانشاه کمک کردند.

گل‌ فشان عنوان کرد: همچنین در سال گذشته جمعیت هلال ‌احمر مبلغ 300 میلیارد تومان در قالب کمک های نقدی و اقلام ضروری به زلزله زدگان کمک کرد.

وی بیان کرد: یکی از وظایف مهم جمعیت، خدمت رسانی در ایام نوروز به ویژه خدمات امدادی در جاده ها است که علاوه بر حضور اکیپ های فعال در ایام نوروز، 23 اکیپ  در ایام نیمه شعبان به خدمت پرداختند.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان قم اظهار کرد: در حال حاضر در قم 100 خانه هلال در روستاها و بخش های مختلف وجود دارد که در جهت آموزش و امدادرسانی فعال است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز