۳۰۰ شاعر آئینی در استان قم فعالیت می کنند

۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۸:۲۶:۱۶
کد خبر: ۷۰۶۹۱۳
۳۰۰ شاعر آئینی در استان قم فعالیت می کنند
شاعر آئینی با بیان اینکه حدود ۳۰۰ شاعر آئینی در استام قم فعالیت می‌کنند،گفت: شعر استان قم در سالهای اخیر به دلیل حضور اساتید برجسته در فضای ادبی کشور پیشگام و پیشتاز است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید محمد جواد شرافت در مراسم رونمایی از کتاب‌های شعر حاشا و کودتاه که در مجموعه فرهنگی دنیای کتاب برگزار شد، اظهار داشت:رضا یزدانی یکی از شاعران جوانی است که آثار شعری وی دارای مضامین جدید و پخته ای است که در کتاب حاشا جمع آوری شده است.

وی افزود:اشعار یزدانی تنوع قالب دارد و قالب های شعری وی در "کتاب شعر حاشا" غزل و قصیده است که این کتاب را از کتاب‌های دیگر متمایز کرده است.

شاعر آئینی تصریح کرد: "کتاب شعر حاشا" شعرهای آئینی خوبی دارد که استفاده از ظرفیت‌های شعری نیمایی از دیگر ویژگی‌های شعری این کتاب است.

شرافت با اشاره به کتاب مجموعه شعر کودتاه اثر میثم داودی گفت: نگاه سینمایی میثم داودی در شعر از خصوصیات کتاب وی است چرا که رشته درسی وی کارگردانی است و به این وسیله اشعار خود را سروده است.

وی خاطر نشان کرد: رشته درسی داودی در اشعار وی نیز به خوبی نمایان است و تأثیر بسیار خوبی گذاشته است.

شاعر آئینی با بیان اینکه شاعران جوان استان قم در کشور برجسته هستند،گفت: شعر استان قم در سالهای اخیر به دلیل حضور اساتید برجسته در فضای ادبی کشور پیشگام و پیشتاز است.

شرافت با بیان اینکه حدود 300 شاعر آئینی در استام قم فعالیت می‌کنند،تصریح کرد: جلسات نقدی که در استان برگزار می‌شود سبب رشد و شکوفایی شاعران جوان شده است به طوری که هرسال کتاب‌های شعر این شاعران منتشر می‌شود و امسال کتاب شعر حاشا و کودتاه در نمایشگاه بین المللی منتشر و عرضه شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز