مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک خبر داد

ثبت نام غیرحضوری و اینترنتی مجوز ورود به طرح ترافیک در قم

۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۸:۳۳:۱۵
کد خبر: ۷۰۶۹۲۳
ثبت نام غیرحضوری و اینترنتی مجوز ورود به طرح ترافیک در قم
مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: بر اساس دستورات ابلاغ شده از پذیرش مراجعات حضوری برای مجوز ترافیکی معذور بوده و تمام فرآیند دریافت مجوز از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی www.traffic.qom.ir انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حسین شعبان‌زاده با اشاره به محدودیت طرح ترافیک هسته مرکزی شهر قم، اظهار کرد: بر اساس دستورات ابلاغ شده از پذیرش مراجعان حضوری معذور هستیم و تمام مراحل دریافت مجوز از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی www.traffic.qom.ir انجام می‌شود.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم خاطرنشان کرد: متقاضیان زمانی که به این پایگاه اطلاع‌رسانی مراجعه می‌کنند می‌توانند انواع درخواست مجوزهای روزانه، ماهیانه، فصلی و سالیانه را مشاهده کنند که هزینه‌ مجوز روزانه 100 هزار ریال، ماهیانه 950 هزار ریال، فصلی 5 میلیون ریال و سالیانه 7 میلیون و 200 هزار ریال است.

شعبان زاده با اشاره به مدارک مورد نیاز برای وارد کردن اطلاعات، گفت: اسکن کارت خودرو، اسکن معاینه فنی مدل‌های پایین، اسکن نامه یا معرفی‌نامه یا سند ملک مسکونی که در محدوده طرح ترافیک قرار دارد از جمله مدارک ضروری هستند و سپس با دریافت کد رهگیری باید برای دریافت پاسخ منتظر باشند.

وی خاطرنشان کرد: پس از بررسی اسناد و مدارک نتیجه در سامانه درج می‌شود درصورت ناقصی یا مشکل می‌توانند با شماره تلفن 36642406 تماس حاصل کنند تا راهنمایی‌های لازم به آنها ارائه شود.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با بیان اینکه مجوزهای سالیانه از اول فروردین تا پایان اسفند همان سال است، گفت: اگر متقاضیان در طول سال برای دریافت مجوز اقدام کنند متضرر می‌شوند به طوری که برای امسال از اسفند 96 ثبت‌نام سالیانه آغاز شده است.

شعبان‌زاده خاطرنشان کرد: اگر شهروندی به هر دلیلی اردیبهشت ماه درخواست مجوز سالیانه تردد را ثبت کند نباید انتظار داشته باشد ترددهای فروردین برای آنها مجاز باشد زیرا اعمال قانون خودروهای غیر مجاز با پلیس راهور است بنابراین مجوز از روزی که مدارک ارائه و هزینه پرداخت شود تلقی می‌شود.

وی با اشاره به ساعات اجرای طرح ترافیک، گفت: این طرح از ساعت 7:30 تا 14 است و بعد از ظهرها از ساعت 16 آغاز می‌شود و در نیمه اول سال تا ساعت 22:30 و در نیمه دوم سال تا ساعت 21 ادامه دارد.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم خاطرنشان کرد: هیچ تغییری در هزینه طرح ترافیک وجود نداشته البته کسانی که طرح ترافیک دریافت می‌کنند بدانند در محدوده خط ویژه مجاز به ورود نیستند.

نظر شما