نمایش "تمام من، همه عدو" در قم اجرا می‌شود

۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۰:۱۵:۳۵
کد خبر: ۷۰۷۴۳۱
نمایش تمام من، همه عدو در قم اجرا می‌شود
نائب رئیس انجمن نمایش قم گفت: هم‌زمان با ماه رمضان و به مناسبت آزادسازی خرمشهر، نمایش تمام من، همه عدو در سالن نمایش ماه در فرهنگسرای جوان قم روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، علی فرحناک امروز در نشست خبری که در فرهنگسرای جوان برگزار شد، اظهار داشت: تئاتر قم روند مناسبی را در پیش‌گرفته است.

وی با اشاره به زمان یک‌ماهه اجرای تمام، همه عدو افزود: اجرای این نمایش از 27 اردیبهشت‌ماه تا 27 خردادماه در سالن آیه فرهنگسرای ملی جوان استان قم انجام می‌شود که می‌تواند مورد اقبال و توجه هنردوستان قمی واقع شود.

نائب رئیس انجمن نمایش قم گفت: این نمایش کاری از گروه تئاتر امروز بوده که مهدی ملاک کارگردانی آن را بر عهده داشته که مهدی رکنی و به همراه مهدی ملاک دو بازیگر و هنرپیشه این تئاتر مرتبط با دفاع مقدس خواهند بود، به مناسبت آزادسازی خرمشهر توسط گروه تئاتر امروز برگزار می‌کند.

فرحناک ادامه داد: نمایش تمام من، همه عدو روایت زندگی دو انسانی بوده که آرا و عقاید مخالف و متضادی با یکدیگر داشته که بالغ‌بر 30 سال در کنار هم زندگی کرده‌اند، کمیک بودن نمایش سبب شده تا علی‌رغم ژانر دفاع مقدس بودن این نمایش جذابیت ویژه‌ای داشته باشد.

مدیر گروه نمایش تئاتر امروز با اشاره به اهمیت مسئله دفاع مقدس تأکید کرد: مقوله جنگ همیشه دارای ابعاد مثبت و منفی بوده  که دراین‌بین برخی افراد تأثیرگذار و گمنام باگذشت زمان فراموش می‌شود و وظیفه هنرمندان این بوده که با راه‌های مختلف مانع از فراموشی این ایثارگری‌ها شود.

وی بابیان اهمیت ورود بخش خصوصی به عرصه تئاتر و نمایش تصریح کرد: این نمایش یک ساعت به طول می‌انجامد امیدمی رود بخش خصوصی وارد هنر و فرهنگ شود تا بتوان به کار تئاتر عنوان یک شغل نگاه کرده و  هنرمندان نیز امرارمعاش مطلوبی داشته باشد.

فرحناک با انتقاد از کمبود سالن‌های مناسب برای اجرای نمایش تئاتر ابراز کرد: نمایش تمام من، همه عدم دو بازیگر داشته و نیازمند فضای محدودی برای اجرا است اما در قم سالن مناسبی برای این قبیل نمایش‌ها نیست.

نائب رئیس انجمن نمایش قم خاطرنشان کرد: تئاتر قم علی‌رغم تمام مشکلات موجود، در مسیر توسعه و شکل مناسب خصوصی شدن به‌پیش می‌رود و سالن‌هایی با مدیریت بخش خصوصی توسعه پیدا می‌کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز