دبیر جشنواره فرهنگی، هنری و ادبی جوانان مدافع حرم خبر داد

برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، هنری و ادبی جوانان مدافع حرم

۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۰:۳۷:۴۹
کد خبر: ۷۰۸۶۹۴
برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، هنری و ادبی جوانان مدافع حرم
دبیر نخستین جشنواره فرهنگی، هنری و ادبی جوانان مدافع حرم از برگزاری نخستین دوره این جشنواره در قالب های شعر، داستان، مقاله، خاطره‌نویسی، فیلم مستند، پویا نمایی،‌ تله فیلم، عکس، گرافیک و... خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، علیرضا امیدواریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به برگزاری نخستین کنگره ملی جوانان مدافع حرم اظهار کرد: افتتاحیه این برنامه روز 13 اردیبهشت امسال در سالن همایش‌های مرکز فقهی ائمه اطهار با حضور سردار کاجی برگزار شد و مادر شهیدان مجتبی و مصطفی بختی نیز در این مراسم سخنرانی داشتند.

وی خاطرنشان کرد: اجرای نمایش از سوی گروه نمایش میدانی کشوری از دیگر برنامه‌ها بود و همچنین سیدجواد هاشمی و برخی از بازیگران مطرح رسانه ملی در این برنامه به ایفای نقش پرداختند و در پایان برنامه از نمایندگان شهدای جوان مدافع حرم کشور از استان‌های مختلف و نمایندگان جبهه مقاومت، تیپ فاطمیون و زینبیون تقدیر شد.

وی تقدیر نماینده یکی از شهدای معلم جوان مدافع حرم را از دیگر برنامه‌های این مراسم ذکر کرد و افزود: در بخش هنری از جواد افشار به عنوان کارگردان برتر حوزه ایثار و شهادت، حسن روح الامین نقاش برجسته حوزه ایثار و شهادت و مدافعان حرم، کوروش زارعی به عنوان مدیر تئاتر آیینی مدافعان حرم و مهران رجبی به عنوان شخصی که در حوزه شهدای مدافع حرم فعالیت‌هایی داشته تقدیر شد.

دبیر نخستین جشنواره فرهنگی، هنری و ادبی جوانان مدافع حرم عنوان کرد: برنامه‌های جانبی در قالب تورهای زیارتی، قم‌گردی و غبارروبی گلزار شهدا ویژه خانواده شهدای مدافع حرم برگزار شد.

وی از برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، هنری و ادبی جوانان مدافع حرم خبر داد و افزود: این جشنواره در قالب ادبی مانند شعر، داستان، مقاله، خاطره‌نویسی، فیلم مستند، پویا نمایی،‌ تله فیلم، حوزه عکس، گرافیک و طراحی‌های گرافیکی برگزار می‌شود.

امیدواریان یادآور شد: فراخوان این جشنواره در آینده‌ای نزدیک اعلام می‌شود و از افراد ممتاز ملی دعوت شده تا دبیری هر یک از بخش‌ها را به عهده بگیرند و به احتمال زیاد پیش از ارسال و تحویل آثار کارگاه آموزش تخصصی برای متقاضیان در تمام رشته‌ها برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: در این جشنواره علاوه بر اینکه آثار از سراسر کشور دریافت می‌شود ارتقاءیابی آثار صورت می‌گیرد و آموزش‌های تخصصی ارائه می‌شود.

دبیر نخستین جشنواره فرهنگی، هنری و ادبی جوانان مدافع حرم خاطرنشان کرد: اختتامیه نخستین جشنواره فرهنگی، هنری و ادبی جوانان مدافع حرم بهمن ماه امسال همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت  http://modafean-haram.com/ مراجعه کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز