مدیر بازار اجتماعی باسلام خبر داد

عرضه بیش از ۱۸ هزار محصول در بازار اجتماعی باسلام/ خرید راحت محصولات

۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۳:۰۸:۴۴
کد خبر: ۷۰۹۵۹۷
عرضه بیش از ۱۸ هزار محصول در بازار اجتماعی باسلام/ خرید راحت محصولات
مدیر بازار اجتماعی باسلام گفت: بیش از 18 هزار محصول از هزار و 130 کسب و کار از سراسر کشور در این بازار عرضه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، محمدرضا آقایا در جمع خبرنگاران، با اشاره به فعالیت‌های شرکت دانش‌بنیان باسلام، معضلات پیش روی شرکت‌های دانش‌بنیان و کسب و کارهای خرد را در کشور مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: کسب و کارهای خرد در کشور به نوعی مجموعه‌هایی پر دردسر ومواجه با چالش‌های گوناگون هستند و این در حالی است که بیش از 50 درصد اشتغال کشور مربوط به همین کسب‌وکارها است.

وی با بیان اینکه باسلام یک بازار اجتماعی با تمرکز بر کسب‌وکارهای خرد در کشور است خاطرنشان کرد: در این بازار هر کسب و کار خرد در کشور دارای یک غرفه است و محصولات خود را به متقاضیان عرضه می‌کند.

مدیر بازار اجتماعی باسلام با اشاره به ظرفیت‌ها و امکانات این بازار تصریح کرد: در این بازار با امکانات گسترده‌ای که برای غرفه‌داران و صاحبان کسب و کارهای خرد فراهم شده، به دنبال ایجاد شفافیت هستیم؛ به همین خاطر جزئیات میزان فروش، قدمت فروشنده و فعالیت‌های آن در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه بیش از 18 هزار محصول از هزار و 130 کسب و کار از سراسر کشور در این بازار عرضه می‌شود گفت: نرم‌افزار موبایلی غرفه من نیز با امکاناتی بسیار گسترده از جمله ارائه گزارشات مالی و... در اختیار کسب‌وکارها قرار گرفته است.

آقایا با تاکید بر اینکه باید در کشور به کسب و کارهای خرد توجه بیشتری شود اظهار کرد: براساس آمار ثبت شده در این بازار روز به روز تراکنش‌ها و فعالیت‌های غرفه‌داران در حال افزایش است و به طور هفتگی در سال 96 نرخ رشد تراکنش‌ها 6.7 درصد بوده است.

وی با اشاره به مشکلات و مسائل پیش روی فعالیت‌ این بازار اجتماعی اضافه کرد: یکی از مسائلی که در کسب و کار اینترنتی از اهمیت بالایی برخوردار است بحث کاهش هزینه‌های پستی بوده که با این کار می‌توان کمک زیادی به توسعه کسب و کارهای خرد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز