مسیر شهرک قدس به جمکران مسدود شد

۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۰:۲۲:۳۱
کد خبر: ۷۰۹۸۷۷
معاون شهردار قم گفت: مسیر شهرک قدس به سمت جمکران در راستای تکمیل تقاطع غیرهمسطح بلوار آیت‌الله بروجردی به مدت یک ماه مسدود است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس ذاکریان با اشاره به برنامه‌ریزی شهرداری برای تسریع در تکمیل بلوار آیت‌الله بروجردی و همچنین اتصال آن به شهرک قدس اظهار کرد: در راستای اجرای تقاطع غیرهمسطح بلوار آیت‌الله بروجردی و مسیر شهرک قدس به جمکران به مدت یک ماه این محور مسدود خواهد بود.

وی با بیان اینکه در قالب این پروژه مسیر مستقیم بلوار آیت‌الله بروجردی به سمت شهرک قدس و بالعکس مسدود می‌شود افزود: برای اجرای تقاطع غیرهمسطح در محل مذکور به مدت 3 ماه نیز محدودیت ترافیکی ایجاد می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار قم با اشاره به مسیرهای جایگزین قابل استفاده برای دسترسی به جمکران وبالعکس خاطرنشان کرد: از همشهریانی که از شهرک قدس به جمکران تردد می‌کنند خواهشمند از مسیر جایگزین میدان مفید، میدان مرجعیت وبلوار حضرت خدیجه استفاده کنند.

وی اظهار کرد: همچنین از همشهریانی که قصد دسترسی از جمکران به سمت شهرک قدس را دارند خواهشمندیم از مسیر جایگزین بلوار حضرت خدیجه استفاده کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز