جانشین فرمانده انتظامی استان قم خبر داد

افزایش ۱۹۹ درصدی کشفیات قاچاق در قم

۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۹:۵۵:۵۶
کد خبر: ۷۱۰۲۴۹
افزایش ۱۹۹ درصدی کشفیات قاچاق در قم
جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به کشف بیش از 19 میلیارد ریال انواع کالاهای قاچاق در قم طی فروردین ماه امسال، از افزایش 199 درصدی کشفیات در این حوزه نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سرهنگ صیاد درویشی اظهار کرد: ارزش ریالی کشفیات در حوزه قاچاق کالا و ارز طی فروردین ماه امسال در قم بیش از 19 میلیارد ریال بوده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 199 درصد افزایش را نشان می دهد.

وی ادامه داد: به لطف خداوند و با همکاری خوبی که بین پلیس آگاهی استان و سایر بخش‌های انتظامی، اطلاعاتی و عملیاتی وجود دارد اقدامات خوبی را در حوزه کشف کالای قاچاق شاهد بوده و ان‌شاءالله با جدیت این کار را دنبال خواهیم کرد.

درویشی در ادامه از افزایش 18.6 درصدی دستگیرشدگان طی فروردین ماه سال جاری خبر داد و گفت: پرونده‌های بیش از 5 میلیارد ریال، 100درصد و پرونده‌های کمتر از یک میلیارد ریال 6.6 درصد افزایش داشته و در مجموع کشفیات قاچاق در فروردین ماه ۱۹۹درصد افزایش را نشان می‌دهد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم ابراز کرد: امیدواریم با اقدامات مناسب و حضور مستمر پلیس در محورهای مواصلاتی استان، توفیقات روز به روز افزایش یافته تا شاهد اقدامات موثرتری در حوزه قاچاق کالا و ارز در استان باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز