حجت الاسلام رفیعی:

شبکه تلویزیونی مستقل خانواده راه اندازی شود

۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۴:۱۶:۱۱
کد خبر: ۷۱۲۹۲۹
شبکه تلویزیونی مستقل خانواده راه اندازی شود
عضو هیات علمی جامعه المصطفی العالمیه با اشاره به معضل طلاق و اختلاف های خانوادگی در جامعه گفت: راه اندازی شبکه تلویزیونی مستقل خانواده توسط صدا و سیما ضروری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی در ادامه تفسیر سوره مبارکه احزاب در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) اظهار داشت: در شرایطی که صدا و سیما شبکه های تخصصی در زمینه های مختلف پخش فیلم و سریال، کودک و ورزش دارد، باید یک شبکه مختص خانواده را نیز راه اندازی کند.

وی با اشاره به پخش برنامه های مخرب از طریق شبکه های ماهواره ای افزود: در برخی کشورها فیلم هایی تولید می شود که خیلی هنرمندانه در مسیر فروپاشی خانواده حرکت می کنند و ما نیز باید همین هنر و خلاقیت را در جهت تحکیم نهاد خانواده به کار گیریم.

وی با اشاره به تاثیر فراوان تلویزیون بر خانواده ها افزود: برای ایجاد شبکه خانواده نباید صرفا به پخش سخنرانی و مصاحبه و محتوای تکراری اکتفا کنیم، بلکه از طریق فیلم و دیگر برنامه های آموزنده، مهارت ها و روش های درست زندگی کردن را آموزش دهیم، چون اگر این کار را نکنیم، دشمن آن را با ترویج ناهنجاری هایی انجام خواهد داد.

رفیعی، بالارفتن آمار طلاق در جامعه را معضلی دانست و گفت: در گذشته پدر و مادرهای ما با مهربانی با یکدیگر زندگی می کردند، اما در حال حاضر برخی از زوج ها برای پیش افتاده ترین و مسخره ترین چیزها درخواست طلاق می کنند.

وی با تبیین برخی از علت های طلاق، چشم و هم چشمی و توجه بیش از حد به تجملات، دخالت والدین و مسائلی مانند اعتیاد و بیکاری را از عمده ترین آن ذکر کرد و افزود: باید رویکرد کارشناسانه و دقیقی نسبت به این آسیب اجتماعی داشته باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز