جلیلی:

انقلاب اسلامی افسانه شکست ناپذیری مستکبران را نابود کرد

۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۴:۱۸:۱۱
کد خبر: ۷۱۲۹۳۲
انقلاب اسلامی افسانه شکست ناپذیری مستکبران را نابود کرد
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: انقلاب اسلامی افسانه شکست ناپذیری مستکبران را از میان برده و این مساله مهم برای آنها بسیار سنگین و دردناک است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سعید جلیلی در «گردهمایی حوزه و انقلاب اسلام»ی در سالن اجتماعات مدرسه دارالشفاء قم افزود: مستکبران غربی از الگوسازی انقلاب اسلامی در سطح منطقه و جهان به شدت هراس دارند و آن را برنمی تابند و از این رو همه توان خود را برای مقابله با نظام اسلامی به کار گرفته اند.

وی با اشاره به مناسبات و امتیازات ظالمانه در جهان تحت عنوان قوانین و مقررات بین المللی، گفت: مستکبران غربی به صراحت بیان می کنند برخورداری از سلاح هسته ای و حق وتو و دیگر امتیازات، حق مسلم آنهاست و دیگر کشورها و ملت ها نباید از این امتیازات برخوردار باشند.

جلیلی اضافه کرد: مستکبران غربی دردهه های گذشته به خوبی فهمیده اند که انقلاب اسلامی در تمامی صحنه های مبارزه توانسته است اراده خود را محقق بسازد و آنها بارها و بارها در برابر نظام اسلامی مفتضحانه شکست خورده اند.

وی با بیان این که مساله انرژی هسته ای فقط بهانه ای برای آمریکایی ها برای دشمنی با جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: آنها می خواهند ایران اسلامی از حق خود در برخورداری از انرژی صلح آمیز هسته ای بگذرد، اما در حقیقت دفاع از این حق مشروع، دفاع از تمامی حقوق کشورمان است و اگر در این مساله کوتاه بیاییم، دشمنان به سراغ دیگر حقوقمان می روند.

جلیلی، یکی از راهبردهای دشمنان برای زیرپاگذاشتن حق هسته ای کشورمان را ایجاد تردید در این حق مسلم دانست و گفت: یکی از مهمترین منابع قدرت کشور برای ایستادگی در برابر فشارهای دشمنان، ملت بزرگ و غیور ایران اسلامی است که مستکبران غربی می خواهند با ایجاد شک و تردید در جامعه به این مولفه مهم قدرت ضربه بزنند.

وی با بیان این که دشمنان به این تصور غلط رسیده اند که با فشار اقتصادی می توانند ایران اسلامی را در تنگنا قرار دهند، افزود: امروز ایران اسلامی با اتکا به ظرفیت ها و توانمندیهای خود می تواند به راحتی در برابر فشار اقتصادی دشمنان ایستادگی کرده و همه تحریم ها را بی اثر کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز