دبیر فعالان اقتصادی قم:

برخی مدیران در مسیر فعالیت فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران سنگ اندازی می‌کنند/توسعه و پیشرفت حق مردم قم است

۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۲:۰۳:۴۶
کد خبر: ۷۱۴۶۵۱
برخی مدیران در مسیر فعالیت فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران سنگ اندازی می‌کنند/توسعه و پیشرفت حق مردم قم است
دبیر فعالان اقتصادی با اشاره به اینکه برخی از مدیران همکاری لازم را با فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران ندارند، گفت: برخی اوقات شاهد هستیم که حتی مصوبات قانونی نهادهای شهری نیز اجرا نشده و در مسیر فعالیت سرمایه گذاران و فعالان سنگ اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، ابوالفضل حجازی در مراسم ضیافت افطاری که با حضور افراد زیرپوشش بهزیستی، خیرین و همچنین جمعی از مدیران بهزیستی برگزار شد با اشاره به اینکه برای سالیان متمادی است که چنین مراسمی از سوی فعالان اقتصادی برگزار می شود اظهار کرد: امیدواریم سال آینده بتوانیم این مراسم را در نخستین هتل پنچ ستاره استان قم و با حضور چنین مهمانان ارزشمندی برگزار کنیم.

وی در ادامه گفت: برخی از مدیران استان کمال همکاری را با فعالان اقتصادی دارند و مسیر حرکت فعالان اقتصادی را هموار می‌کنند که زحمات آنها قابل تقدیر است.

دبیر فعالان اقتصادی با اشاره به اینکه از سوی دیگر برخی از مدیران همکاری لازم را با فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران ندارند، گفت: برخی اوقات شاهد هستیم که حتی مصوبات قانونی نهادهای شهری نیز اجرا نشده و در مسیر فعالیت سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی سنگ اندازی می شود.

وی با اشاره به اینکه فضای سرمایه گذاری در استانی مثل قم برای همه وجود دارد و هیچ کسی جای دیگری را نگرفته است، گفت: ‌فعالان اقتصادی از مسؤولان تقاضا دارند که در این استان به آنها اجازه داده شود که کار و خدمت صورت گیرد.

حجازی با بیان اینکه از مسؤولان استان قم تقاضا داریم اگر فرصتی برای بیان مشکلات نمی دهند لااقل به حرف بزرگان این شهر گوش فرا دهند، خاطرنشان کرد: توسعه و پیشرفت حق مردم قم است و امیدواریم که مسوولان به فرمایشات مقام معظم رهبری گوش فرا دهند و زمینه توسعه و پیشرفت عش آل محمد را فراهم کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز