آیت الله جوادی آملی:

حضور در راهپیمایی روز قدس حمایت از مظلوم است

۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۲:۳۷:۱۸
کد خبر: ۷۱۵۰۲۲
حضور در راهپیمایی روز قدس حمایت از مظلوم است
آیت الله عبدالله جوادی آملی ار مراجع تقلید با صدور در پیامی ضمن توصیه به حضور حداکثری آحاد مردم در راهپیمایی روز قدس، اظهار داشت: حضور همگان در این راهپیمایی هم تقویت عدل و مظلومان و هم تضعیف ظلم و ظالمان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، در این پیام که روز پنجشنبه درپایگاه اطلاع رسانی آیت الله جوادی آملی منتشر شده، راهپیمایی روز قدس را از بهترین توصیه‌های امام راحل ذکر شده و آمده است: قدس قبله اول مسلمین، نزدیک هفتاد سال است تحت سلطه ظالمان صهیونیسم مقهور آنهاست و در این مدت طولانی مردم این سرزمین نیز از شهر و دیارشان رانده شدند.

در این پیام آمده است: شرکت همگان در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که روز قدس نامیده شد، برای حمایت از قبله اول مسلمین، اولاً؛ و حمایت از عقل و عدل، ثانیاً؛ و ظالم را سر جایش نشاندن، ثالثاً؛ و ده‌ها برکات دیگر را هم به همراه خواهد داشت.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: امیدواریم همگان در این آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که پیام امام راحل را احیا می‌کنند، در راهپیمایی شرکت کنیم. از ذات اقدس الهی مسئلت کنیم آنچه صلاح و فلاح دنیا و آخرت این ملت است و آنچه صلاح و فلاح همه جوامع بشری است، خدای سبحان مرحمت کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز