استاندار قم:

جذب اعتبارات ملی در دستور کار مدیران قم باشد

۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۹:۴۳:۵۹
کد خبر: ۷۱۶۳۴۲
جذب اعتبارات ملی در دستور کار مدیران قم باشد
استاندار قم از مدیران دستگاه های اجرایی این استان خواست برای جذب حداکثری اعتبارات ملی جهت اجرای طرح های عمرانی اهتمام بیشتری داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید مهدی صادقی در جلسه شورای معاونان استانداری قم افزود: اجرای طرح ها باید بر اساس اولویت سنجی و بر محوریت مولفه های اقتصاد مقاومتی باشد.

وی در ادامه خدمت به مردم را مهمترین وظیفه کارکنان دولتی دانست و بیان داشت: رضایت مردم باید در اولویت کاری مسئولان دولتی باشد.

صادقی همچنین کمبود فضاهای آموزشی در قم را مورد توجه قرار داد و گفت: افزایش سهم استان قم از اعتبارات ملی در زمینه توسعه و نوسازی ساختمان های آموزش و پرورش باید در دستور کار مدیران مربوطه باشد.

وی مشارکت خیرین در حوزه آموزش طی سال های اخیر را چشمگیر توصیف کرد و گفت: باید گستره این کار خیر در استان قم افزایش یابد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های این اداره کل، از مشارکت 30 درصدی خیرین در ساخت و تجهیز مدارس قم خبر داد.

محسن پورگلیان با بیان این که برای رسیدن به میانگین کشوری در بحث فضاهای آموزشی استاندارد 490 میلیارد ریال نیاز داریم افزود: برای پاسخگویی به نیاز استان قم در بحث فضاهای آموزشی به 840 میلیارد ریال اعتبار نیازمندیم.

در استان قم 635 واحد آموزشی با 900 هزار مترمربع زیربنا و 6 هزار کلاس درس وجود دارد.

همچنین غلامرضا صالحی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان نیز در این جلسه با اشاره به اجرای 35 طرح هادی در روستاهای قم در سال 96 گفت: تملک و واگذاری اراضی روستایی به متقاضیان نیز در دستور کار این نهاد بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز