آیت‌الله سعیدی:

انقلاب اسلامی حرم اهل بیت(ع) را از مهجوریت خارج کرد

۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۰:۰۱:۳۱
کد خبر: ۷۱۷۷۲۱
انقلاب اسلامی حرم اهل بیت(ع) را از مهجوریت خارج کرد
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد نشر معارف اهل‌بیت(ع) از حرم‌های اهل‌بیت(ع) در ایران بودیم، در حالیکه این حرم‌ها در رژیم طاغوت در مهجوریت قرار داشتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی در آیین شکرگزاری خادمان آستان مقدس حضرت معصومه(س) در شبستان نجمه خاتون در حرم کریمه اهل‌بیت(س) با اشاره به انعکاس برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در رسانه ملی اظهار کرد: بسیاری از برنامه‌های این بارگاه مقدس توسط صدا و سیما در ماه مبارک رمضان منعکس شد.

وی ادامه داد: باید از فرصت‌ها استفاده و در ادای حق اهل‌بیت(ع) نباید کوتاهی کنیم، باید مقام ائمه معصومین(ع) را به دیگران نشان بدهیم. پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد نشر معارف اهل‌بیت(ع) از حرم‌های اهل‌بیت(ع) در ایران بودیم، در حالیکه این حرم‌ها در رژیم طاغوت در مهجوریت قرار داشتند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) افزود: این بارگاه مقدس به صورت شبانه روزی باز است و زائران به صورت مستمر به زیارت حرم حضرت معصومه(س) می‌آیند.

آیت‌الله سعیدی، فرصت‌ها را زودگذر دانست و تصریح کرد: امام علی در روایتی فرمود که فرصت‌های خیر و خدمت را جدی بگیرید، چون این فرصت‌ها به سرعت می‌گذرد.

وی ادامه داد: عمر انسان فرصتی است که تنها یک بار و به صورت محدود در اختیار او قرار می‌گیرد، باید از تک تک لحظات عمر استفاده کنیم و خدمت به محرومین و مردم یکی از بهترین کارها در طول عمر یک انسان است.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) افزود: خادمان این بارگاه مقدس باید اجر و مزد خود را از اهل‌بیت(ع) طلب کنند و این اجر و مزد از بین نمی‌رود.

آیت‌الله سعیدی برنامه‌های آستان مقدس حضرت معصومه(س) در ماه رمضان را متنوع دانست و تصریح کرد: در طول این ماه برنامه‌های مختلفی در موضوعات قرآنی، معارفی و فرهنگی برگزار و سفره‌های افطاری برای زائران در حرم حضرت معصومه(س) برپا شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری پس از امام خمینی(ره) راه امام راحل را بدون کم و کاست ادامه دادند و کشورمان را به خوبی در تلاطم‌ها اداره کردند، مدیران کشور باید به بیگانگان دل نبندند و به جوانان دل ببندند.

نظر شما