رئیس مرکز مدیریت و فوریت‌های پزشکی استان قم:

تلفن اورژانس در ماه رمضان ۳۵ هزار مرتبه به صدا درآمد/ اعزام میانگین ۲۱۹ آمبولانس در ۲۴ ساعت

۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۲:۲۱:۱۷
کد خبر: ۷۱۹۱۲۹
تلفن اورژانس در ماه رمضان ۳۵ هزار مرتبه به صدا درآمد/ اعزام میانگین ۲۱۹ آمبولانس  در ۲۴ ساعت
رئیس مرکز مدیریت و فوریت‌های پزشکی استان قم بیان داشت: در طول یک ماه مبارک رمضان 34 هزار و 997 تماس با اورژانس 115 برقرار شد که میانگین تماس‌ها در هر ۲۴ ساعت هزار و 206 تماس بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر شهیدی به اشاره به اقدامات و برنامه‌های اورژانس 115 قم در ماه مبارک رمضان گفت: در ماه مبار ک رمضان نمودار مأموریت‌های اورژانس استان در طول ۲۴ ساعت به دقایقی قبل از افطار تا زمان سحر سوق پیداکرده بود.

وی بیان داشت: در طول یک ماه مبارک رمضان 34 هزار و 997 تماس با اورژانس 115 برقرار شد که میانگین تماس‌ها در هر ۲۴ ساعت هزار و 206 تماس بود.

رئیس مرکز مدیریت و فوریت‌های پزشکی استان قم عنوان داشت: از تعداد این حجم تماس‌ها، 6 هزار و 366 مورد آن اورژانسی بوده که منجر به اعزام آمبولانس شده است و این یعنی اعزام میانگین ۲۱۹ آمبولانس  در ۲۴ ساعت را شاهد بودیم.

دکتر شهیدی گفت: علاوه بر اعزام آمبولانس، کارشناسان واحد ارتباطات اورژانس 115 نیز، مشاوره‌های لازم را به افراد ارائه داده‌اند.

وی گفت: ۱۸۳۵ مورد از اعزام آمبولانس‌ها، مربوط به مأموریت‌های تصادفات کل استان (شهر، جاده و بخش‌ها) بود که می‌توان گفت درکل استان هر ۲۴ ساعت ۶۳ تصادف جرحی که اورژانس ۱۱۵ مطلع شده است  رخ‌داده است.

رئیس مرکز مدیریت و فوریت‌های پزشکی استان قم افزود: از کل تصادفات جرحی، در ماه مبارک رمضان هزار و 219 مورد آن مربوط به موتورسواران بوده است که تقریباً شامل دوسوم تصادفات استان می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز