با حضور مدیرکل ورزش و جوانان

پیراهن سوهان محمدسیما قم در لیگ برتر فوتسال رونمایی شد

۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۴:۰۶:۲۴
کد خبر: ۷۲۰۱۷۰
پیراهن سوهان محمدسیما قم در لیگ برتر فوتسال رونمایی شد
پیراهن جدید تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم برای حضور در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، در شرایطی که استارت دیدارهای بیستمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از روز پانزدهم تیر ماه زده می‌شود، تیم سوهان محمد سیما نماینده قم و یکی از 14 تیم حاضر در بازی‌های این فصل فوتسال ایران به شمار می‌رود.

این تیم که رئیس هیات مدیره آن محمد زمردی مدیر سوهان محمد سیما و مدیر عامل آن رسول قلی‌زاده است، حسین صبوری فوتسالیست مطرح قم هدایت آن را بر عهده دارد، حسین گنجیان مربی‌ آن است، علی مسعودی سرپرستی آن را انجام می‌دهد و محمدجعفر عابدی مدیر رسانه آن است، امسال با تغییر نام از آتلیه‌طهران به سوهان محمد سیما در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی فوتسال ایران حضور خواهد یافت.

تیم فوتسال سوهان محمد سیما با حفظ بازیکنان شاخص فصل گذشته و جذب تعدادی از بازیکنان مطرح قمی شاغل در سایر تیم‌های لیگ برتری، امسال قصد حضور پرقدرت در فصل 1397 لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را دارد و در مراسمی با حضور مسوولان قم از پیراهن جدید خود رونمایی کرد.

این مراسم به میزبانی هتل المپیک قم برگزار شد و در آن جمع زیادی از پیشکسوتان و چهره‌های خوشنام سال‌های دور فوتبال و فوتسال استان قم نیز حضور داشتند، مراسمی که برای اهالی این رشته و علاقمندان به آن از جذابیت‌های زیادی برخوردار بود.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فوتسال ایران، دیدارهای فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از روز پانزدهم تیر ماه آغاز می‌شود و نماینده قم در گام نخست به میهمانی تیم فوتسال شهرداری ساوه می‌رود و در هفته دوم روز 21 تیر در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم پذیرای تیم گیتی‌پسند اصفهان یکی از مدعیان این لیگ خواهد بود.

در این برنامه مدیر کل ورزش و جوانان استان قم آرزوی موفقیت برای تیم فوتسال محمدسیما کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز