درخشش نشان برنز روی سینه تکواندوکار قمی

۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۱:۰۲:۴۲
کد خبر: ۷۲۰۴۵۶
درخشش نشان برنز روی سینه تکواندوکار قمی
تکواندوکار آینده‌دار استان قم با ایستادن روی سکوی سوم به نشان برنز پیکارهای تکواندو قهرمانی پسران خردسال ایران دست یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، در شرایطی که 10 تکواندوکار در ترکیب تیم منتخب هیات قم راهی پیکارهای قهرمانی رده سنی خردسالان پسر کشور شده‌اند، پنج نفر آنها در پیکارهای پنج وزن نخست با حریفان به رقابت پرداختند اما حاصل تلاش آنها تنها کسب یک نشان برنز بود.

در پایان نخستین روز از مسابقات تکواندو قهرمانی خردسالان پسر ایران و با برگزاری رقابت‌های فینال اوزان منهای 24، 28، 32، 36 و 40 کیلوگرم، تکواندوکاران استان‌های گیلان، فارس، مازندران، آذربایجان غربی و آذربایجان‌شرقی بر سکوی قهرمانی جای گرفتند.

این در شرایطی است که امسال بیست و ششمین دوره مسابقات قهرمانی کشور با حضور بیش از 300 تکواندوکار در قالب 32 تیم از 31 استان در سالن 6 هزار نفری شاهدیه یزد برگزار می‌شود و پایان روز نخست با مقام سومی تکواندوکار وزن منهای 40 کیلوگرم قم همراه بود.

در این روز تکواندوکاران اوزان اول، سوم، پنجم، هفتم و نهم روی شیاپچانگ رفتند و در وزن منهای 40 کیلوگرم یکی از پنج نماینده قم به نام امیرمحمد فرمانی با حریفان خود به رقابت پرداخت و با ایستادن روی جایگاه سوم این وزن، مدال ارزشمند برنز را برای تکواندو قم به ارمغان آورد.

در وزن منهای 40 کیلوگرم که وزن نهم این پیکارها محسوب می‌شود، رادین زینالی از هیات آذربایجان شرقی در دیدار نهایی از سد سبحان محمدی از تیم هیات مرکزی عبور کرد و محمدیاسین امینی از خراسان‌رضوی به همراه امیرمحمد فرمانی از قم صاحب نشان برنز شدند.

در ادامه این پیکارها امروز رقابت‌های اوزان منهای 26، 30، 34، 38 و به اضافه 40 کیلوگرم به انجام می‌رسد و برای نماینده قم در وزن دوم حسین رضازاده، وزن چهارم امیرحسین قلی‌زاده، وزن ششم ابوالفضل آرزومندی، وزن هشتم محمدمنصور بشردوست و در وزن دهم سجاد بهمنی با حریفان مسابقه می‌دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز