آیین خطبه خوانی خادمان حرم بانوی کرامت برگزار شد

۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۲:۵۰:۱۳
کد خبر: ۷۲۰۵۰۲
آیین خطبه خوانی خادمان حرم بانوی کرامت برگزار شد
آیین خطبه خوانی خادمان حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها با حضور خواهران و برادران خادم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین صفر فلاحی در این مراسم که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهربرگزار شد، گفت:در ماه مبارک رمضان آیین‌های قرآنی، سخنرانی و مذهبی برگزار شد.

وی با اشاره به سالروز تخریب حرم ائمه بقیع افزود: افرادی که حرم ائمه بقیع(ع) را تخریب کرده‌اند از پیروان پیامبر اکرم (ص) نیستند، چراکه اگر از پیروان پیامبر (ص) بودند باید نهایت احترام را به حضرت و فرزندان ایشان داشتند.

معاون فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س)، با بیان این که مسلمانان باید تلاش کنند فرزندان پیامبر(ص) را به همه دنیا معرفی کنند، تصریح کرد: افرادی که حرم ائمه بقیع (ع) را تخریب کردند درواقع با قرآن کریم به مقابله پرداخته‌اند، خداوند در قرآن کریم می‌فرماید افرادی که به پیامبر (ص) به‌عنوان خاتم‌الانبیا ایمان آورده و از کتاب حضرت پیروی کرده‌اند از رستگاران به شمار می‌روند.

وی یاری‌کردن پیامبر اکرم(ص) را مختص به زمان حیات حضرت ندانست و عنوان کرد: دشمنان تکریمی نسبت به پیامبر گرامی اسلام (ص) و کتاب حضرت نداشته‌اند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین فلاحی بابیان اینکه سیاست دشمنان مخالف سیره و سیاست پیامبر گرامی اسلام (ص)است، خاطرنشان کرد: محبت ما به خاندان پیامبر اکرم(ص)موجب نزدیک شدن به محبت آنان می‌شود.

وی کمک و یاری‌کردن پیامبر اکرم(ص)را کمک و یاری به‌نظام مقدس اسلامی دانست و ابراز کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند در مقابل ما شمرهای زمان قرار دارند، هر کس می‌خواهد دل اهل‌بیت (س) را شاد کند باید برای تحقق اهداف اسلامی و آرمان‌های امام خمینی(ره) کمک کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز