رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم خبر داد

برگزاری برنامه های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی از ۶ تا ۱۲ تیر

۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۰:۱۱:۳۰
کد خبر: ۷۲۱۰۲۹
برگزاری برنامه های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی از ۶ تا ۱۲ تیر
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم گفت: 6 تا 12 تیر امسال به عنوان هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی فرصتی است تا تببین شود که جانی‌ترین حکومت ضد بشری آمریکا و همراهان او هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، نصرت الله لطفی در جلسه هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی اظهار کرد: مناسبت‌های گذشته مانند سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و راهپیمایی روز قدس هر چه باشکوه‌تر برگزار شد و آزمون موفق برای مردم بصیر، فهیم و زمان‌شناس ایران اسلامی بود.

وی خاطرنشان کرد: استقبال مردم از برنامه‌ها نشان داد که خسته نیستند و کسانی که این امر را به آنها نسبت می‌دهند خودشان خسته و بی‌انگیزه هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با بیان اینکه مردم از انسان‌هایی خسته هستند که مشکلات و گرانی را انکار می‌کنند و دلزده و بی انگیزه هستند گفت: مردم نسبت به انقلاب، نظام و رهبری پایبند بوده و هستند و با نظام عقد و پیمان تا آخرین قطره خون دارند و این امر را اثبات کردند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی گفت: ستادی پس از حادثه هولناک سال 60 و انفجار ساختمان مرکزی حزب جمهوری اسلامی و شهادت آیت‌الله بهشتی و 72 یار امام و انقلاب با عنوان بزرگداشت هفتم تیر شکل گرفته است.

لطفی با اشاره به سخنان رهبری مبنی بر استفاده از زمان یک هفته‌ای در روز شهید گفت: اکنون با پدیده شوم در داخل و خارج کشور و سطح بین‌المللی از سوی مستکبران و آمریکا مواجه هستیم و از ابزار رسانه‌ای برای نفوذ عقاید خود استفاده می کنند.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنان خود تأکید داشتند که آمریکا از منظر حقوق بشر به چالش کشیده شود بنابراین باید به صورت تهاجمی در این زمینه ورود پیدا کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با بیان اینکه اکنون کشورهایی صدها کلاهک هسته‌ای دارند ولی ایران را به واسطه انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای در معرض تحریم‌های ظالمانه قرار می‌دهند گفت: این افراد ن‍‍ژادپرستی در کشورهای خود و کشورهای دیگر دارند و ایران را متهم به نقض حقوق بشر می‌کنند.

وی عنوان کرد: رهبری به چند جنایت آمریکا از جمله فاجعه هفت تیر و حمله شیمیایی به سردشت اشاره کردند بنابراین امروز باید بیش از پیش مراسم داشته و سجده شکر به جا آوریم.

لطفی یادآور شد: آیت‌الله خامنه‌ای در زمینه جامعیت، صلاحیت، صلابت، حکمت و شجاعت بی‌نظیر است و در برابر این تقدیر الهی باید شکرگزار باشیم.

وی با بیان اینکه هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی از 6 تا 12 تیر ماه امسال برگزار می‌شود گفت: جوانان ما نیاز به آشنایی بیش از پیش دارند زیرا در شبکه مجازی شاهد شیطنت‌های فراوانی هستیم بنابراین باید برای مناسبت‌های مختلف این ایام برنامه‌هایی برای روشنگری وجود داشته باشد و تبیین شود؛ جانی‌ترین حکومت ضد بشری آمریکا و همراهان او هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم خاطرنشان کرد: چند عنصر معلوم الحال در شرایط حساس قلم‌های کثیف خود را روی کاغذ آوردند و با اهانت به مردم ایران درخواست مذاکره مستقیم با عهد شکن تاریخ به نام ترامپ را مطرح کردند تا دشمن امیدوار شود که نخستین آثار این حرکت ننگین اهانت به مردم ایران و نادیده گرفتن امنیت ملی بود.

وی یادآورشد: باید وظیفه خود را انجام دهیم تا مهره‌های وابسته به استکبار نتوانند چنین حرکتی را انجام دهند بنابراین تبیین جایگاه ولایت فقیه و آثار و خدمات برای اسلام، قرآن و تکریم شهدا باید پیگیری شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز