معاون میراث فرهنگی کشور:

باید عرصه بیشتری برای مشارکت بخش خصوصی ایجاد کرد

۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۰۹:۰۰:۰۴
کد خبر: ۷۲۱۴۴۷
باید عرصه بیشتری برای مشارکت بخش خصوصی ایجاد کرد
معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کشور با اشاره به نقش ارزنده بخش خصوصی در رونق حوزه صنایع دستی و گردشگری افزود: باید فضا و عرصه بیشتری را برای مشارکت این بخش در فعالیت های میراث فرهنگی ایجاد کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، احمد دانیالی درمراسم تکریم و معارفه مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری قم درمجتمع فرهنگی ونوس قم با بیان اینکه با اتکاء به ظرفیتهای بخش خصوصی دیگر نیازی به بزرگ کردن ساختار سازمان میراث فرهنگی نیست، افزود: مسئولان این حوزه باید ارتقاء کیفی خدمات را بیش از هر چیز دیگری مدنظر قرار دهند، و با کنار گذاشتن تصدی گریها، حمایت جدی از بخش خصوصی داشته باشند.

معاون میراث فرهنگی کشور با بیان اینکه درحال حاضر دغدغه اصلی رئیس این سازمان بخش خصوصی است، گفت: ما آمادگی داریم که در هرمنطقه ای از کشور که قابلیت لازم برای جذب گردشگر خارجی وجود دارد، اقدام های لازم را انجام دهیم.

دانیالی با اشاره به تلاش دشمنان برای بدجلوه دادن چهره ایران درافکار عمومی جهان گفت: مهمان نوازی و معرفی هنر اصیل ایرانی بهترین ابزار برای مقابله با ایران ستیزی آنهاست.

او اظهار داشت: اقشار مختلف مردم بویژه هنرمندان می توانند با مهمانپذیری و همچنین معرفی هنر و آداب و رسوم ایرانی علاوه بر ارایه یک چهره خوب از ایران، زمینه جذب و گرایش گردشگران خارجی به کشور را فراهم کنند.

معاون میراث فرهنگی کشور دربخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موقعیت و جایگاه ویژه قم بواسطه وجود حرم حضرت معصومه (س)، مسجد جمکران، بقاع متبرکه و حوزه های علمیه، گفت: این شرایط منحصر به فرد و استثنایی کمک می کند، تا بسیاری از گردشگران علاقه مند به شناخت اهل بیت (ع) به این استان سفر کنند.

دانیالی در پایان از زحمات پنج ساله عیسی رضایی در حوزه گردشگری قدردانی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز