بررسی پرونده اختلاس ۳۰۰ میلیون تومانی مدیر قمی

۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۴:۵۸:۴۰
کد خبر: ۷۲۱۷۱۸
بررسی پرونده اختلاس ۳۰۰ میلیون تومانی مدیر قمی
معاون دادستان عمومی و انقلاب قم گفت: پرونده یکی از مدیران قم که مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان اختلاس کرده است در یکی از شعب دادسرا در جریان تحقیقات قرار گرفته و هنوز پرونده تکمیل نشده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، علی اصغر سلطانی گفت: دادستان به عنوان مدعی العموم به مبارزه با مجرمین به عنوان وظیفه اصلی خود توجه دارد.

وی با بیان اینکه دادسرای قم دارای ۲۳ شعبه دادیاری و ۱۵ شعبه بازپرسی است، تصریح کرد: مجتمع تخصصی فضای مجازی در قم افتتاح شده که با حضور نماینده پلیس فتا و نماینده سازمان اطلاعات به رصد فضای مجازی در قم اهتمام دارند و با خاطیانی که بخواهند از طریق فضای مجازی جو شهر قم را مغشوش کنند به صورت جدی برخورد می‌شود.

سلطانی به افتتاح دادسرا در منطقه نیروگاه اشاره کرد و گفت: با این اقدام، بسیاری از آمد و رفت‌های مردم این منطقه به سطح شهر کاهش یافته است که رضایت دو چندان ساکنین این منطقه را به دنبال داشته است.

وی از تشکیل کمیته مقابله با سرقت و کمیته مقابله با اراذل اوباش در قم خبر داد و بیان کرد: با قاطعیت می‌توانیم مطرح کنیم که بر اساس اقدامات صورت گرفته احساس نا امنی در هیچ نقطه‌ای از قم وجود ندارد و نتیجه این اقدامات، کاهش ۴۳ درصدی وقوع جرائم در قم است.

سلطانی همچنین از همکاری ویژه دادستانی با شهرداری‌ها برای حفظ امنیت در بوستان‌ها خبر داد و مطرح کرد: مأموران شهرداری مستقر در پارک‌ها در صورتی که با مسئله‌ای خاص مواجه شوند به پلیس اطلاع داده و در آن زمینه اقدام جدی خواهد شد.

معاون دادستان عمومی و انقلاب قم ادامه داد: دادستانی قم با همکاری شهرداری قم به جمع‌آوری کودکان کار، متکدیان و دستفروشان به صورت جدی اهتمام دارد که با این اقدامات ضربتی در حال حاضر شاهد کاهش وجود کودکان خیابانی و متکدیان و ساماندهی دستفروشان هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خویش به تشکیل پرونده اختلاس یکی از مدیران قم در دادسرا خبر داد و بیان کرد: این شخص به مدت یک شب بازداشت شده و اکنون پرونده وی در یکی از شعبات دادسرا باز است و تحقیقات بر روی این پرونده هنوز به اتمام نرسیده که پس از اتمام تحقیقات و تکمیل پرونده به صورت کامل اطلاع‌رسانی می‌شود.

نظر شما