برای نخستین بار برگزار می شود

برگزاری جشنواره خانوادگی اصناف در قم

۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۰:۰۴:۴۹
کد خبر: ۷۲۱۹۷۴
برگزاری جشنواره خانوادگی اصناف در قم
عضو هیئت‌ رئیسه اتاق اصناف قم گفت: فعالان تولید و توزیع کالای ایرانی در جشنواره خانوادگی اصناف در قم تجلیل می شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید ابراهیم صحفی در گفتگو با خبرنگاران گفت: در جهت بزرگداشت روز ملی اصناف نخستین جشنواره خانوادگی اصناف قم با همکاری موسسه فرهنگی هنری پازل و با حضور 7 هزار تن از خانواده بزرگ اصناف قم برگزار خواهد شد.

عضو هیئت‌ رئیسه اتاق اصناف قم افزود: در این جشنواره که سه‌شنبه پنجم تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار خواهد شد جمعی از فعالان تولید و توزیع کالای تجلیل می شوند.

وی بیان کرد: جشنواره از ساعت 20 الی 22 با حضور هنرمندان برجسته کشور از جمله حسن ریوندی طنز پرداز، مجید اخشابی خواننده، جواد افشار کارگردان و علی فرحناک و کورش زارعی از هنرمندان تئاتر و مجید تال از شاعران برجسته پذیرای خانواده های اصناف است.

صحفی تصریح کرد: در آخرین ارزیابی های صورت گرفته و صدور پروانه های جدید در حدود 40 هزار واحد صفی تولیدی و توزیعی و 60 اتحادیه عضو اصناف قم هستند.

وی اظهار کرد: این ظرفیت بسیار بالایی در خدمت رسانی است و اگر بتوانیم پیگیر مشکلات اصناف و خانواده آن ها باشیم بسیاری از چالش ها و دغدغه های اقتصادی رفع خواهد شد.

عضو هیئت‌ رئیسه اتاق اصناف قم عنوان کرد: اتاق اصناف علاوه بر صدور پروانه و پیمودن مراحل قانونی بر روند فعالیت اصناف نیز نظارت دارد و در راستای تحقق قانون و حمایت از اصناف تلاش می کند.

وی گفت: در جهت حمایت از تولیدات ایرانی با رایزنی های انجام گرفته برای فروشگاه‌ هایی که کالای ایرانی عرضه می‌کنند امتیازاتی را از شهرداری و امور دارایی در کاهش تعرفه ها و عوارض و مالیات در نظر گرفته ایم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز