استاندار قم تأکید کرد:

همکاری دستگاه‌های استان در احداث موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۰:۱۲:۰۰
کد خبر: ۷۲۱۹۸۶
همکاری دستگاه‌های استان در احداث موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
استاندار قم با تاکید بر ضرورت بهره مندی از نظرات رزمندگان و انقلابیون در طراحی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، خواستار همکاری همه جانبه دستگاه های استان در احداث این موزه شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید مهدی صادقی در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که در ساختمان استانداری برگزار شد با اشاره به پروژه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار کرد: برای اجرای این پروژه باید آنچه در استان موجود است، احصا شود و گروهی از افراد باتجربه، صاحب‌نظر و همچنین رزمندگان دفاع مقدس باید در اجرای این پروژه کمک کنند.

وی با بیان اینکه باید بر اساس موجودیت‌های استان عمل و اقدام کنیم گفت: برای اجرای هرچه بهتر این پروژه باید برنامه‌ریزی داشته باشیم و کار کارشناسی دقیق صورت گیرد تا همه مسائل به‌صورت کامل آماده شود.

استاندار قم خاطرنشان کرد: بدون تردید هیچ‌کس با انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بیگانه نیست و همه برای این مسئله انگیزه دارند و حتی بسیاری از مردم نیز در انقلاب و دفاع مقدس نقش داشتند.

وی ادامه داد: در حال حاضر فرصتی برای آشنایی هرچه بیشتر مردم با دفاع مقدس و انقلاب اسلامی فراهم شده است و همه دستگاه‌های استان باید ضمن همکاری با یکدیگر از تمام تلاش خود برای اجرای هرچه بهتر این برنامه تلاش کنند تا این موزه در شأن استان قم که خاستگاه انقلاب اسلامی است دایر شود.

صادقی با تأکید بر اینکه سازمان‌ها و دستگاه‌های استان باید به وظایف و چارچوب‌های تعیین شده توجه ویژه داشته باشند عنوان کرد: در حال حاضر شهرداری کارهای خود را شروع کرده است اما بدون تردید برای اینکه محوطه به شکل و سامان درستی برسد نیاز به زمان دارد که امیدواریم شهرداری با پیگیری‌ها خود این کار را با سرعت و دقت بیشتری انجام دهد.

وی با بیان اینکه گروه‌های معین شده باید کارها و فعالیت‌های خود را شروع کنند افزود: برای اجرا این پروژه باید یک تلاش هماهنگ در استان صورت گیرد تا نتیجه مطلوب حاصل شود، همچنین محوطه‌سازی و چیدمان موزه نیز باید به‌گونه‌ای باشد که اثرگذاری لازم را در مخاطب داشته باشد.

استاندار قم با بیان اینکه چیدمان موزه باید هماهنگی و توازن داشته باشد گفت: در حال حاضر انشعابات ساختمان موزه به‌جز مسئله برق برطرف شده است که امیدوارم این مسئله نیز به‌زودی برطرف شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز