لزوم حمایت از احداث شهربازی در قم

۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۹:۴۶:۳۴
کد خبر: ۷۲۲۴۰۶
لزوم حمایت از احداث شهربازی در قم
عضو شورای شهر قم گفت: ما باید هر طور شده به سرمایه‌گذار کمک کنیم تا شهربازی در شهر احداث شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مجتبی سبحانی در پنجاه و سومین جلسه شورای اسلامی شهر قم که به ریاست عبدالله جلالی و با حضور سیدمرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با بیان اینکه در شهر قم امکانات تفریحی و شهربازی کم داریم اظهار کرد: هر فضایی هم داشتیم به مشکل خورده‌اند و تعطیل شده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه ما باید هر طور شده به سرمایه‌گذار کمک کنیم تا شهربازی در شهر احداث شود تصریح کرد: یک پارک در شهر قم وجود ندارد که مردم بچه‌های خود را به آنها ببرند تا تفریح کنند.

عضو شورای شهر قم تصریح کرد: بوستان‌ها هم که بعضا با مشکلات مختلف مواجه هستند و مردم به راحتی نمی‌توانند تفریح داشته باشند.

وی اضافه کرد: اگر کسی قصد سرمایه‌گذاری دارد باید کمک کنیم تا شهربازی ایجاد شود؛ باید کمی از حقوق شهرداری کوتاه بیاییم تا چند فضای تفریحی ایجاد شود و سپس به دنبال سودآوری در این زمینه باشیم.

سبحانی گفت: اینقدر در زمینه سرمایه‌گذاری بروکراسی تعیین شده که سرمایه‌گذار رغبتی برای این کار در شهر ندارد.

محسن محرری نیز با تاکید بر اینکه شورا به دنبال توسعه شهربازی بوده و دو مورد شهربازی مشارکتی در بوستان غدیر و در بوستان علوی در دستور کار است گفت: شهربازی بوستان فدک نیز ظرفیت بزرگی است که باید تعیین تکلیف شده و مجدد راه‌اندازی شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز