ارسال ۱۳۰ اثر به دبیرخانه ملی سرود رضوی

۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۸:۱۳:۱۸
کد خبر: ۷۲۴۴۷۷
ارسال ۱۳۰ اثر به دبیرخانه ملی سرود رضوی
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: تاکنون بیش از ۱۳۰ اثر در بخش برداران در موضوعات حضرت معصومه (س) و امام رضا(ع) به دبیرخانه جشنواره سرود رضوی ارسال‌شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید موسی حسینی کاشانی در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت دهه کرامت با آیت‌الله سعیدی که در حرم مطهر برگزار شد، اظهار داشت: سرود رضوی یکی از بخش‌های مهم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در دهه کرامت امسال است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم ویژه دهه کرامت افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از تمام توان و ظرفیت خود برای برگزاری باشکوه و بهتر جشن‌های دهه کرامت در قم استفاده می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: حرم مطهر برنامه‌ریزی‌ها و بسترسازی‌های بسیار مناسبی در راستای برگزاری باشکوه جشن دهه کرامت در استان قم انجام داده است که با مشارکت نهادهای دیگر می‌تواند بسیار چشمگیر و قابل‌توجه باشد.

حسینی کاشانی با تأکید بر برگزاری نخستین دوره سرود رضوی در مناسبت دهه کرامت تصریح کرد: این جشنواره برای نخستین بار در کشور در دهه کرامت انجام می‌شود تاکنون بیش از 130 اثر در بخش برداران در موضوعات حضرت معصومه (س) و امام رضا به دبیرخانه جشنواره ارسال‌شده است.

وی با بیان برخی ویژگی‌های مهم جشنواره سرود رضوی ابراز کرد: بخش مهمی از جشنواره سرود رضوی به بخش نماز اختصاص داده است که پس از معرفی نفرات برتر این بخش در تالار مرکزی شهر مراسم افتتاحیه برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ادامه داد: هنرمندان بااستعداد فراوانی در شهر قم وجود داشته که باید از ظرفیت این هنرمندان در معرفی و نشر معارف اهل‌بیت(ع) استفاده شود، در دهه کرامت جمعی از شاعران قم با تولیت حرم مطهر دیدار می‌کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز