نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت:

یارانه ارزی به حجاج تعلق نگرفته است

۱۳۹۷/۰۴/۱۶ - ۱۲:۲۱:۲۲
کد خبر: ۷۲۶۳۸۸
یارانه ارزی به حجاج تعلق نگرفته است
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت : هیچ یارانه ارزی برای حجاج اختصاص نیافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت الاسلام قاضی عسگر در همایش توجیهی حجاج استان قم که در ورزشگاه شهید حیدریان برگزار شد، با اشاره به برخی شیطنت ها و خبرسازی ها در زمینه اختصاص ارز دولتی و پائین تر از آن به حجاج ایرانی افزود: هیچ یارانه ای در خصوص تامین ارز حجاج پرداخت نشده است و متولیان حج و زیارت قبل از امسال ارز سه هزار و 900 تومانی را برای تامین ارز مورد نیاز حجاج سال 97 خریداری کردند.

وی با انتقاد از برخی فضاسازی های رسانه ای در زمینه تامین ارز حج سال جاری گفت: هیچ کس منتی بر حجاج بابت تامین ارز ندارد و زائران بیت الله الحرام با آرامش خاطر به فکر برنامه ریزی و استفاده معنوی هرچه بیشتر از مناسک حج باشند.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت شعار حج امسال را حج تحول روحی و اخلاقی، سبک زندگی دینی و عزت و کرامت اسلامی عنوان کرد و گفت : حج بیرق اسلام است که موجب اتحاد و همدلی می شود.

مدیر کل حج و زیارت استان قم هم در حاشیه این همایش با اشاره به اعزام 2 هزار و 215  نفر از استان قم در قالب 17 کاروان به سرزمین وحی در حج امسال گفت : فرآیند اعزام حجاج قمی از 27 تیر اغاز و تا 23 مرداد ادامه خواهد داشت.

صالحی میانگین سنی حجاج قمی را در حج امسال 53 سال اعلام کرد و گفت: مسن ترین زائر قمی در مراسم حج 87 سال و جوانترین زائر هم 15 سال سن دارد.

در این همایش حجاج قمی با روش انجام مناسک حج و موضوعات بهداشتی، فرهنگی و سیاسی در زمان اقامت در عربستان آشنا شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز