معاون استاندار قم:

مدیران قم در جذب تسهیلات تلاش بیشتری کنند

۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۰:۰۰:۱۱
کد خبر: ۷۲۷۸۳۲
مدیران قم در جذب تسهیلات تلاش بیشتری کنند
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار قم گفت: مدیران استان قم باید بتوانند تمام تسهیلات بانکی اشتغال‌زایی را جذب و هزینه کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مهرداد غضنفری در جلسه کارگروه اشتغال استان قم که در سالن امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، با بیان اینکه عملیات دریافت و هزینه تسهیلات تنها در فرایند زمانی قابل تعریف و قابل استفاده است، گفت: در سال گذشته ۱۰ درصد از مجموع تسهیلات اشتغال‌زایی جذب و کارسازی نشد.

وی با اشاره به اینکه باید اختیارات و تصمیم گیری‌های کمیته فنی مستقر در کارگروه اشتغال برای توسعه برنامه‌های تسهیلات افزایش یابد، گفت: خوشبختانه کارگروه اشتغال با تمام قدرت در پرداخت و نحوه هزینه کرد تسهیلات اشتغال‌زایی نظارت دارد و کمترین انحراف در این زمینه رخ داده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار قم با بیان اینکه بانک‌ها باید پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی را با تأییدیه دستگاه‌های اجرایی انجام دهند، گفت: لازم است این نوع تسهیلات با کمترین بروکراسی ممکن انجام شود.

غضنفری با اذعان به اینکه تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی نمی‌تواند در ایجاد اشتغال مؤثر باشد، گفت: قرار بود این نوع تسهیلات از ۲۰ میلیون به ۵۰ میلیون تومان افزایش یابد که تاکنون تحقق نداشته است.

رئیس کارگروه اشتغال استان قم با تأکید بر اینکه باید انگیزه تولید و توسعه اقتصادی را در میان مردم تقویت کنیم، گفت: تصویب و پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی باید با دقیق‌ترین و شفاف‌ترین فرایند انجام شود تا کسی نتواند از آن سوء استفاده کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز