معاون استاندار قم تاکید کرد؛

دستور برای برخورد جدی با گران فروشی/ با متخلفان برخورد می شود

۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۸:۲۸:۰۲
کد خبر: ۷۲۸۱۸۶
دستور برای برخورد جدی با گران فروشی/ با متخلفان برخورد می شود
معاون امور اقتصادی و منابع انسانی استاندار قم گفت: تعزیرات حکومتی استان باید با گران فروشی در اصناف مختلف قاطعانه برخورد کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مهرداد غضنفری درجلسه ستاد تنظیم بازار قم افزود: اداره کل تعزیرات حکومتی باید با افرادی که با گران فروشی نظم و امنیت جامعه را برهم می زنند به شدت برخورد نماید.

وی با بیان اینکه مدیران دستگاه های اجرایی باید در اظهارنظرهای خود، سیاست های کلی کشور را به خوبی مورد توجه قرار دهند، خاطرنشان کرد: مسئولان استان در ارائه آمار و ارقام، باید تحلیل و منطق درست داشته باشند تا در تصمیم گیری های ملی مورد بهره برداری قرار گیرد.

معاون امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری قم بر ضرورت تشدید نظارت ها در بازار به صورت منظم و مستمر تأکید کرد و گفت: افزایش قیمت کالاها در کارگروه های ملی تعیین و تصویب می شود و مسئولان استانی می توانند پیشنهادات خود را در این جهت ارائه دهند.

غضنفری در پایان با اشاره به نوسان های قیمت نان در استان قم، تصریح کرد: باید مواردی که در گران تر شدن قیمت نان نقش دارند، به خوبی شناسایی و مورد بررسی قرار گرفته و افزایش قیمت در واحدهای آزادپز در یک فضای منطقی بررسی شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز