مدیرعامل شرکت توزیع برق:

۲۰ درصد برق ادارات قم باید از منابع تجدید پذیر تامین شود

۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۸:۴۹:۱۹
کد خبر: ۷۲۹۱۲۷
۲۰ درصد برق ادارات قم باید از منابع تجدید پذیر تامین شود
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم با ضروری خواندن مشارکت همه دستگاه های اجرایی در مدیریت مصرف برق، گفت: از آغاز 6ماهه دوم سال جاری همه دستگاه های استان باید 20درصد از برق مصرفی خود را از منابع خورشیدی و تجدید پذیر تامین کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مهدی آهنین پنجه در جلسه میز خدمت قم دراداره کل امور مالیاتی این استان، اظهار داشت: همه دستگاه ها باید امکانات و تجهیزات لازم برای این کار را تهیه و نصب نمایند.

وی با بیان اینکه برای احداث هر کیلو وات برق از طریق انرژی خورشیدی به 55میلیون ریال اعتبار نیاز است، گفت: در حال حاضر برخی دستگاه های دولتی مانند شرکت آب و فاضلاب و شرکت گاز به سیستم برق خورشیدی مجهز شدند و این امکان برای مشترکان خانگی و تجاری نیز وجود دارد.

آهنین پنجه با انتقاد از عملکرد اداره کل امور مالیاتی در حوزه مدیریت مصرف به واسطه استفاده از کولرهای گازی متعدد و لامپ های پر مصرف اصلاح شیوه مصرف انرژی از سوی این مجموعه را مورد تاکید قرار داد، و گفت: در حالی که بیشتر دستگاه های اجرایی با انعقاد تفاهم نامه در زمینه کاهش مصرف و تولید بخشی از برق مورد نیاز خود، با شرکت برق تعامل خوبی دارند، امورمالیاتی این تفاهم نامه که مشمول اعمال تخفیف در بهای برق مصرفی است، را امضاء نکرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز