رقابت‌های تکواندو قهرمانی دختران کشور در قم آغاز شد

۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۸:۵۲:۱۷
کد خبر: ۷۲۹۱۳۱
رقابت‌های تکواندو قهرمانی دختران کشور در قم آغاز شد
رقابت‌های تکواندو قهرمانی دختران کشور در رده سنی نونهالان به میزبانی استان قم آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، بیست و سومین دوره پیکارهای تکواندو قهرمانی دختران کشور در رده سنی نونهالان به میزبانی قم آغاز شد و چهره برترین ورزشکار هر وزن با حضور بر روی شیاب چانگ مشخص می‌شود.

هم‌زمان با ولادت باسعادت کریمه اهل‌بیت حضرت معصومه(س) 407 هوگو پوش دختر در قم به مبارزه می‌پردازند و استان قم نیز در هر وزن یک نماینده را به میدان خواهد فرستاد.

هیئت تکواندو استان قم که میزبان این دوره محسوب می‌شود برنامه‌های فرهنگی بسیار زیادی به مناسبت روز دختر در نظر گرفته است که اهم آن حضور ورزشکاران در حرم مطهر حضرت معصومه(س) است.

این در شرایطی است که رقابت‌های پسران نونهالان کشور روز گذشته در قم به پایان رسید که نمایندگان استان نیز درخشش قابل‌توجهی در این دوره از مسابقات داشتند و موفق شدند مدال‌های رنگارنگی را به دست آورند.

در بیست و هفتمین دوره رقابت‌های قهرمانی کشور پسران کیوان کاظمی به مدال طلا رسید، سعید عباسیان صاحب نشان نقره شد و امید غلامی سوم شد، در بخش قرائت قرآن نیز محمدرضا شمس نیا در جایگاه دوم ایستاد.

ضمن اینکه هاشم آقایی از استان قم از سوی کمیته داوران فدراسیون تکواندو کشور به‌عنوان برترین داور انتخاب شد و کامران کاظمی نیز از قم عنوان فنی‌ترین بازیکن را به خود اختصاص داد.

گفتنی است بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون تکواندو ضمن برگزاری بخش مبارزه، دومین دوره مسابقات قرائت قرآن نیز در دو بخش پسران و دختران برگزار می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز