استاندار قم:

مقابله با حربه ی آمریکا نیازمند انسجام گروه های سیاسی است

۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۷:۴۴:۴۶
کد خبر: ۷۲۹۵۵۴
مقابله با حربه ی آمریکا نیازمند انسجام گروه های سیاسی است
استاندار قم با اشاره به تلاش آمریکا برای تسلیم یا فروپاشی نظام جمهوری اسلامی گفت: مقابله با حربه ی آمریکا نیازمند انسجام گروه های سیاسی و پایداری و تلاش جدی تر دولت و مردم است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید مهدی صادقی استاندار قم در نشست صمیمی با کارکنان استانداری قم که همزمان با میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) در نمازخانه استانداری قم برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به بدعهدی آمریکا در توافق برجام اظهار داشت: این کشور بار دیگر نشان داد از نظام بین الملل برای پیشبرد اهداف خود استفاده می کند و هیچ اهمیتی برای مفاهیم حقوقی بین المللی قائل نیست.

استاندار قم با بیان اینکه هدف آمریکا از این اقدام تسلیم ایران و یا فروپاشی از درون است افزود: مهمترین ابزار این کشور در تحقق این هدف استفاده از ابزار فشار اقتصادی بر مردم و ایجاد نارضایتی است.

صادقی بیان داشت: در شرایطی حساس تر از گذشته قرار داریم و گذر از آن هوشیاری همه ی اقشار جامعه را می طلبد.

نماینده عالی دولت در استان در ادامه با بیان اینکه اقدامات خوبی در راستای پایداری اقتصادی صورت گرفته است اظهار داشت: اگر برنامه ها به درستی اجرایی شوند شاهد عقب نشینی دشمنان و خنثی شدن توطئه هایشان خواهیم بود.

وی با تاکید بر اهمیت انسجام گروه های سیاسی برای مقابله با حربه ی آمریکا به عنوان یکی از مهمترین راهکارها خاطرنشان کرد: کارکنان دولت و مردم نیز بایستی در چنین شرایطی بیشتر کار و تلاش کنند تا با موفقیت از فشارهای خارجی عبور کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز