طرح های حوزه خدمات شهری قم به بهره برداری رسید

۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۷:۵۳:۲۶
کد خبر: ۷۲۹۵۵۹
طرح های حوزه خدمات شهری قم به بهره برداری رسید
آیین افتتاح طرح های حوزه خدمات شهری قم، روز یکشنبه با حضور امیرآبادی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی، شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولان در سالن رضوان شهرداری این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، در این آیین طرح های حوزه خدمات شهری و سازمان‌های تابعه از جمله مجموعه تولید کود کمپوست، چهار ایستگاه جدید آتش‌نشانی، تجهیزات و ناوگان آتش‌نشانی، طرح های حوزه زیباسازی، 16 بوستان جدید شهری، نیروگاه خورشیدی، خط جدید انتقال و دفع پسماند شهری و غیره به بهره‌برداری رسید.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در این آیین گفت: تیم مدیریت شهری قم واقعا در شرایط فعلی خوب کار کرده و البته اگرچه مشکلاتی وجود دارد اما در مجموع شرایط رضایت‌بخش است و وظیفه ما است که از آنها حمایت کنیم.

احمد امیرآبادی فراهانی با بیان این که آنچه که برای شهرداری قم تامین می‌شود برای مردم قم است، خاطرنشان کرد: منابعی که در اختیار سازمان‌های دیگر قرار می‌گیرد تنها برای مردم قم نیست اما در شهرداری اینگونه نمی‌شود و همه چیز جزو منابع عمومی مردم قم است؛ اعتقاد ما بر این است که بیشترین اعتبارات باید به شهرداری وارد شده تا چیزی عاید مردم شود.

وی تصریح کرد: همچنین نیاز است که عنایت ویژه‌ تری به توسعه زیرساخت‌های مناطق محروم شهر قم بشود.

وی در ادامه با تاکید بر این که دشمنان ملت ایران با تمام تجهیزات و قوا سختی‌هایی برای ملت ایران به بار آورده‌اند، اظهار کرد: ملت همواره با تمام قدرت و قوت ایستاده و از مشکلات عبور کرده و آنجایی که در کنار هم براساس عقلانیت و تدبیر پیش رفتیم سختی‌ها را پشت سر گذاشته‌ایم.

امیرآبادی با تاکید بر این که تا ما بر آرمان‌های انقلاب اسلامی و منویات امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب پایبند هستیم این دشمنی‌ها تمام نخواهد شد، تصریح کرد: جایی که مقاومت کردیم پیروز شدیم و جایی که کوتاه آمدیم دشمنان جلوتر آمده و خواسته‌های زیادی از ما داشته‌اند.

وی با بیان این که با روی کار آمدن رئیس جمهور جدید آمریکا تلاش بر این است که فشارها بر ملت ایران بیشتر شود گفت: شاید در شرایط فعلی نتوانند اجماع بین‌المللی بر علیه ما ایجاد کنند اما ما نباید منتظر این اجماع باشیم و باید به ظرفیت‌های خود تکیه کنیم؛ زمانی که خوب عمل کردیم پیروز میدان بوده‌ایم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز