هفته نخست لیگ انفرادی کیک بوکسینگ قم برگزار شد

۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۰:۱۸:۳۳
کد خبر: ۷۳۱۴۱۱
هفته نخست لیگ انفرادی کیک بوکسینگ قم برگزار شد
رئیس هیات ورزش های رزمی قم گفت: هفته اول نخستین دوره مسابقات لیگ انفرادی کیک بوکسینگ استان با حضور 190 ورزشکار در 4 رده سنی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، علی یزدی در این خصوص گفت: خانه بوکس استان(ورزشگاه راحله) روز جمعه 29 تیرماه جاری میزبان هفته اول نخستین دوره لیگ انفرادی کیک بوکسینگ قم بود.

وی ادامه داد: این رقابت ها در رده های سنی سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان، در سه هفته و بازه زمانی سه ماه برگزار می شود.

وی، ایجاد انگیزه، آماده نگه داشتن ورزشکاران، شناسایی استعدادها و پشتوانه سازی را از جمله اهداف برگزاری این لیگ دانست و افزود: لازمه آماده نگه داشتن و نیز ایجاد روحیه نشاط میان ورزشکاران، برگزاری مستمر مسابقات است که این رقابت ها در تحقق این امر و نیز ایجاد پشتوانه ورزشی استان در سال های آینده می تواند بسیار موثر باشد.

یزدی اظهار داشت: این لیگ درحال حاضر برای ورزشکاران آقا طراحی شده است.

وی گفت: مسابقات بانوان رزمی کار نیز امسال مطابق سال های گذشته برگزار می شود ضمن این که به دنبال برنامه ریزی برای ساماندهی بهتر مسابقات و وضعیت ورزش بانوان رزمی کار هستیم.

هیات ورزش های رزمی در کشور شامل 105 رشته رزمی است که تنها 30 رشته از آن زیرمجموعه هیات ورزش های رزمی قم فعال است. از 30 رشته فعال در این استان نیز هشت رشته از جمله موی تای، وکوتورین و همچنین پنج سبک کیک بوکسینگ بیشترین فعالیت را دارد.

ورزشکاران رزمی کار عضو هیات ورزش های رزمی این استان سالانه به طور میانگین 100 مدال جهانی، آسیایی و کشوری کسب می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز