کاراته‌کاهای قم صاحب ۱۷ مدال قهرمانی کشور شدند

۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۳:۰۵:۱۵
کد خبر: ۷۳۲۹۱۸
کاراته‌کاهای قم صاحب ۱۷ مدال قهرمانی کشور شدند
کاراته‌کاهای استان قم با کسب 17 مدال رنگارنگ موفقیتی دیگر در مسابقات داخلی برای ورزش قم و جامعه بزرگ این رشته پرمدال رقم زدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، موفقیت در کسب 17 مدال از پیکارهای کاراته قهرمانی کشور نتیجه ماه‌ها تمرین، تشکیل اردوهای آماده‌سازی و رقابت‌های تدارکاتی کاراته‌کاهای سبک شیتوریو شوکوکای یونیون استان قم است که در سه رده سنی به دست آمد.

این در حالی است که طبق برنامه‌ریزی مسوولان سبک شیتوریو شوکوکای یونیون، مسابقات کاراته قهرمانی کشور در این سبک به مدت دو روز به میزبانی هیات کاراته استان لرستان در شهر خرم‌آباد برگزار شد و در پایان این دوره از مسابقات 17 مدال نصیب تیم منتخب کاراته قم شد.

کاراته‌کاهای قم که به مربیگری علی‌ اصغر‌زاده به این رقابت‌ها اعزام شده بودند، در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، امید و بزرگسالان مجموعا 17 مدال کسب کردند در حالی که این تعداد مدال شامل چهار نشان طلا، 6 نقره و هفت مدال برنز از پیکارهای دو بخش کاتا و کومیته است.

در بخش کومیته این مسابقات و در نتایج به دست آمده از پیکارهای رده سنی نونهالان و نوجوانان، علیرضا اربابی‌قمی و اسماعیل داوودآبادی دو طلایی تیم نونهالان قم بودند اما تک نشان طلا از جمع سه طلای کومیته برای تیم منتخب قم، نتیجه درخشش امیرعلی پروانه کاراته‌کای رده سنی نوجوانان بود.

قم از جمع 6 مدال نقره خود سه مدال نقره را از بخش کومیته رده‌های نونهالان، نوجوانان و امید کسب کرد، در حالی که امیرمحمدعرب خراسانی در رده نونهالان، محمدرضا باباکریمی در رده سنی نوجوانان و ابوالفضل فتحی در رده امید کاراته‌کاهای نقره‌ای قم محسوب می‌شوند.

هفت مدال برنز نیز از بخش کومیته به دست آمد، در شرایطی که مدال‌آوران قم در این بخش مسعود حسینی‌فردمقدم در رده سنی نوجوانان همراه با 6 کاراته‌کای رده نونهالان یعنی امیرمهدی فرجی، محمدحسین شبان، محمدطاها کریمی، امیرمحمد امیری‌ثابت، امیرحسین خسروی و محمد حمزه‌ای هستند.

تنها طلایی بخش کاتا در ترکیب تیم منتخب سبک شیتوریو شوکوکای یونیون کاراته قم علیرضا اربابی‌قمی از رده سنی نونهلان بود، ضمن اینکه سه نقره دیگر از قسمت کاتا را حسن توحیدی در رده بزرگسالان، امیرمحمد امیری‌ثابت و سیدمحمدطاها کریمی از رده نونهالان کسب کردند.

گفتنی است: محمد محسنی نماینده استان قم و مسوول برگزاری مسابقات برون‌مرزی سبک شیتوریو شوکوکای یونیون در کشور است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز