روند احداث بیمارستان قلب در قم تسهیل می شود

کاهش ۴۰ درصدی عوارض برای احداث بیمارستان تخصصی قلب در قم

۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۰۹:۳۷:۳۸
کد خبر: ۷۳۵۴۶۲
کاهش ۴۰ درصدی عوارض برای احداث بیمارستان تخصصی قلب در قم
در پنجاه‌وششمین جلسه شورای شهر قم تخفیف 40 درصدی عوارض برای احداث بیمارستان تخصصی قلب در قم مورد تصویب قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، در ابتدای این جلسه عبدالله جلالی رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اقدامات مجموعه مدیریت شهری در ایام دهه کرامت اظهار کرد: نخستین نکته در این دهه این بود که مدیران شهرداری سلیقه به خرج دادند و پروژه‌های شهری را در طول این دهه در محل مساجد و با حضور مردم و مسوولان به بهره‌برداری رساندند.

وی با بیان اینکه افتتاح پروژه‌های شهرداری به یک منطقه اختصاص نداشت تصریح کرد: پروژه‌های بسیار خوبی در مناطق هشتگانه آماده بهره‌برداری شد و در این جشن‌ها اطلاع‌رسانی لازم به مردم صورت گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به رضایتمندی نسبی مردم از خدمات مدیریت شهری گفت: در مجالسی که در ایام دهه کرامت برگزار شد و پروژه‌ها مورد بهره‌برداری قرار گرفت مردم بارها از خدمات شهرداری ابراز رضایتمندی کردند.

در این جلسه لایحه اخذ مجوز 40 درصد کاهش عوارض و پرداخت نقدی مابقی عوارض صدور پروانه ساخت پلاک ثبتی 273 اصلی مربوط به بیمارستان فوق تخصصی قلب، متعلق به موسسه فرهنگی آیت‌الله سیستانی از سوی مجید اخوان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مطرح شد و به تصویب رسید.

کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر میزان تخفیف این لایحه را به 30 درصد کاهش داده بود که با مخالفت اعضا تخفیف 40 درصدی به رای گذاشته شد.

حسن طلایی عضو شورای شهر در این خصوص گفت: در طول سال شهرداری تخفیف 15 درصدی به سرمایه‌گذاران می‌دهد و در پایان سال نیز 30 درصد تخفیف ارائه می‌شود، به همین خاطر برای اینکه حسن نیت خود برای حمایت از سرمایه‌گذاران را نشان دهیم باید تخفیفی بیش از این به سرمایه‌گذار بدهیم.

حسن مالکی‌نژاد هم تصریح کرد: شهر قم به بیمارستان نیاز دارد و برای اینکه از سرمایه‌گذاران حمایت شود باید شهرداری تخفیف بیشتری به آنها بدهد تا ترغیب به انجام این کار شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز