رتبه سوم گروه آموزشی علوم ریاضی:

تلاش و برنامه ریزی، راز موفقیت/ کیفیت برایم مهم بود نه کمیت

۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۰۱:۴۸
کد خبر: ۷۳۵۹۰۳
تلاش و برنامه ریزی، راز موفقیت/ کیفیت برایم مهم بود نه کمیت
رتبه سوم گروه آموزشی علوم ریاضی با بیان اینکه در درس خواندن کیفیت برایم مهم بود نه کمیت تصریح می کند: حتی اگر در روز یک ساعت درس می خواندم سعی میکردم عمیق بخوانم و تمام هوش و حواس خود را متمرکز درس می کردم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، بهار رادمهر دانش آموز قمی و نفر سوم کنکور در گروه آموزشی علوم ریاضی راز موفقیتش را توکل بر خدا و تلاش و برنامه ریزی عنوان می کند و میگوید:این موفقیت را متعلق به تمام همشهریان خود می‌دانم.

وی در ادامه با اشاره به مسیر سخت و دشوار کنکور می افزاید: از آنجا که مدرسه و دبیران از سطح خوبی برخوردار بودند نیازی به استفاده از کلاس های کنکور نمیدیدم و تنها در آزمون های کانون شرکت می کردم.

رتبه سوم گروه آموزشی علوم ریاضی همچنین با اشاره به شیوه درس خواندنش اضافه می کند: روزهای تحصیل و حضور در مدرسه 4 ساعت و در روزهای تعطبلی ام 9 ساعت درس می خواندم.

رادمهر با بیان اینکه در درس خواندن کیفیت برایم مهم بود نه کمیت تصریح می کند: حتی اگر در روز یک ساعت درس می خواندم سعی میکردم عمیق بخوانم و تمام هوش و حواس خود را متمرکز درس می کردم.

رتبه سوم گروه آموزشی علوم ریاضی با اشاره به حمایت خانواده در موفقیت خود می گوید: خانواده ام همیشه مثل کوه پشتم بودند و هستند و هرگز اجازه ندادند روحیه ام را ببازم آنها همیشه با حوصله به سوالاتم پاسخ می دادند و مرتب متذکر می شدند که با کسب هر رتبه ای به من افتخار می کنند.

 وی با بیان اینکه برای رتبه تک رقمی درس نخواندم ادامه می دهد:امروز تازه اول راه هستم و از این پس تلاش خود را مضاعف خواهم کرد و به پشت کنکوری ها توصیه میکنم که در این مسیر تمام هم و غم شان درس خواندن باشد تا به موفقیت برسند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز