معاون روابط عمومی سپاه قم خبر داد

برگزاری مسابقات تیراندازی ویژه خبرنگاران

۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۰۴:۳۹
کد خبر: ۷۳۵۹۰۷
برگزاری مسابقات تیراندازی ویژه خبرنگاران
معاون روابط عمومی سپاه استان قم گفت: یک سری مسابقه تیراندازی ویژه اصحاب رسانه استان قم به مناسبت روز خبرنگار برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، علی تقوایی با بیان اینکه خبرنگاران همواره همراه و همیار سپاه در پیشبرد اهداف کشور و انقلاب اسلامی هستند و با اطلاع رسانی صحیح، دقیق و به موقع خود نقش موثری در این زمینه ایفا می‌کنند، اظهار کرد: معاونت روابط عمومی سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) در راستای تعاملات با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار اقدام به برگزاری مسابقات تیراندازی کرده است.

وی ضمن تاکید بر گسترش تعاملات رسانه‌ای و روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان افزود: این برنامه در قالب یک دوره مسابقه تیراندازی با تفنگ و تپانچه بادی، روز دوشنبه ۱۵ مرداد ماه در سالن تیراندازی شهید سلیمانی مجموعه فرهنگی ورزشی نخلستان برگزار می‌شود.

معاون روابط عمومی سپاه قم ادامه داد: این مسابقات که باعث افزایش صمیمیت و هم افزایی خبرنگاران می‌شود ویژه اصحاب رسانه شامل عکاسان، خبرنگاران، مدیران مسئول و سردبیران و در سطح استان قم خواهد بود.

وی عنوان کرد: مسابقات به صورت انفرادی و در دو قسمت خواهران و برادران برگزار شده و به نفرات برتر در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که توسط سپاه استان برگزار می‌شود جوایزی اهدا خواهد شد.

تقوایی گفت: علاقه‌مندان برای ثبت نام حداکثر تا روز شنبه ۱۳ مرداد ماه ضمن داشتن معرفی نامه رسانه متبوع، از طریق پیام رسان ایتا با شماره ۰۹۱۰۰۷۹۲۲۰۲ یا در ساعات اداری با شماره تلفن ۳۱۱۲۲۰۸۸ اقدام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز